Nako schreef:Ugh Ik zit hier in de Middle Of Nowhere! In Drenthe dus. Mijn enigste redding? Pc! Ze hebben hier sims 1 net van de pc afgeplurd. . Zeer handig dus. NOT! Naja. Wish me Luck. ik zit hier nog wel effe
Ik vind t hier nou niet echt the middle of nowhere? ;p Mgoed, succes. [a']
Tja ik ziet hier in een uithoekje van Dalen. Als je er aan went is het zeer gezellig. ik ga zo de kippies voeren.
Net The Temple Of Doom gezien. Was super leuk. Ik heb er nu al 3 gezien, moet er nog 1 zien en dan nog achter de schermen . Ik ga proberen om met de sims 3 Indiana Jones te maken. Pff. Ik weet zeker dat-ie mislukt word, net zoals Cascada .
Ik heb mijn broek nu letterlijk op mijn kont hangen . Mijn moeder zei de hele tijd (als ik opstond) Sanne! Op z'n toon zeg maar . Ik heb ook metaal ofzoo aan mijn broek hangen, we hebben een lamp gekort zeg maar .
Ik voel me gelukkig wat beter. Alleen een verstopte neus en buikpijn. Ik denk dat het morgen wel weer over is .
Nako schreef:Ugh Ik zit hier in de Middle Of Nowhere! In Drenthe dus. Mijn enigste redding? Pc! Ze hebben hier sims 1 net van de pc afgeplurd. . Zeer handig dus. NOT! Naja. Wish me Luck. ik zit hier nog wel effe
Ik vind t hier nou niet echt the middle of nowhere? ;p Mgoed, succes. [a']
Tja ik ziet hier in een uithoekje van Dalen. Als je er aan went is het zeer gezellig. ik ga zo de kippies voeren.
zit je op een boerderij?
waarom ben je daar eigenlijk???
Hikari-desu schreef:^ jij bent zeker helemaal van Feyenoord, of niet soms? Je woont namelijk bij me oma in de buurt en daar zijn ze dat nogal. Kan het ook mis hebben hoor
waar woont je oma dan? want bij ons zijn de meeste voor RKC of PSV.
Ik was ooit voor ajax, maar dat was op de basisschool omdat iedereen toen voor een club was. Voor feyenoord ben ik iig niet
Vorig jaar keek ik wel vaak naar ajax omdat ze het goed deden, maar dat kun je nu niet bepaald zeggen