Okee ik weet niet of die her hoort maar ik heb geen idee waar het anders moet
Ik heb een paar weken geleden een skin geinstaleerd maar die vind ik helemaal niet mooi en ik heb geen idee hoe ik het uit me spel krijg en hoe ik dan weer de standaard 'skin' krijg
ik heb nu deze skin en het gaat vooral om de buik ! nu zie je dat ze een piercing heeft maar de zit goed alleen er zin een hele lelijke navel ofzo onder
Skins zijn àltijd een package. Je moet naar de packages map gaan, en dan op zoeken drukken (bij Vista is dat rechts bovenin). Daar tik je skin in. Als het goed is kom deze dan te voor schijn.
Als dat niet het geval is moet je gewoon de lijst doorzoeken. Volgens mij is dit een skin van Liana, dus daar kun je ook nog op zoeken.
JustMyLife schreef:Skins zijn àltijd een package. Je moet naar de packages map gaan, en dan op zoeken drukken (bij Vista is dat rechts bovenin). Daar tik je skin in. Als het goed is kom deze dan te voor schijn.
Als dat niet het geval is moet je gewoon de lijst doorzoeken. Volgens mij is dit een skin van Liana, dus daar kun je ook nog op zoeken.
Ik heb het mapje gevonden alleen staat er niks in ! echt raar maar is het niet zo als je een andere skin instaleerd dat het die andere skin overlapt ?
Update: had niet goed gelezen maar heb inmiddels bestandje genaamd SKINTONE_replacement_Female_LianaSims3_4
Dus die ga ik eens verwijderen kijken of die dan weg gaat
JustMyLife schreef:Skins zijn àltijd een package. Je moet naar de packages map gaan, en dan op zoeken drukken (bij Vista is dat rechts bovenin). Daar tik je skin in. Als het goed is kom deze dan te voor schijn.
Ik heb het mapje gevonden alleen staat er niks in ! echt raar maar is het niet zo als je een andere skin instaleerd dat het die andere skin overlapt ?
Update: had niet goed gelezen maar heb inmiddels bestandje genaamd SKINTONE_replacement_Female_LianaSims3_4
Dus die ga ik eens verwijderen kijken of die dan weg gaat