Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

87 berichten • Pagina 2 van 5

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Twins [3e up online 8-11]

omgggg ik voel me nu slecht, sorry :scared

Afbeelding
Die ochtend kregen Cassie en Cassidy een cadeautje voor beide, ze kregen beide een xylofoon van 'Mag Kapot' en een blokkendoos.

Afbeelding
Opeens ging het brandalarm af, Ethan trok snel zijn kleren aan en rende naar buiten.

Afbeelding
Als eerst bluste Ethan alle ramen en de brand in de bosjes.

Afbeelding
Snel rende hij naar de voordeur en trapte de deur open en rende de trap op.

Afbeelding
Hij redde 3 sims en bluste de brand, hij werd bedankt en liep terug naar de brandweer wagen waar hij zijn pak uit deed.

Afbeelding
Toen hij thuis kwam kreeg hij al snel een knuffel van Hayley en zijn dochters.

Afbeelding
Terwijl Hayley de babysitters belde ging Ethan zich omkleden voor een feest ter ere van Ethan voor zijn harde week bij de brandweer.

Afbeelding
Ze kwamen aan bij een club genoemd 'Waterman'.

Afbeelding
Samen danste ze wat en gingen het zwembad in met een raam zodat andere sims hun konden zien die de V.I.P. ruimte niet in mochten.

Afbeelding
De babysitter ging naar huis en Ethan en Hayley gingen naar binnen om de kinderen in te stoppen.

Afbeelding
Hayley werd gebeld voor een reclame, ze nam de kans aan en ging meteen naar haar werk om de reclame te doen.

Afbeelding
Hayley liep naar binnen en werd meteen in de make-up gezet.

Afbeelding
Ethan ging de brandalarm verbeteren zodat hij sneller kon reageren op branden.

Afbeelding
Hij pakte Cassie vast en leerde haar lopen, Hayley zou Cassidy doen maar aangezien ze bezig was met de reclame zou dat morgen komen.

dat was de (slechte) up, sorry dat het niet gister kwam :O

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 02 dec 2010, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Twins [3e up online 8-11]

Leuke up !!! (Hij is niet slecht!!)

Waar heb je het haar van Ethan vandaan?
Ik hoop trouwens dat je je snel weer lekker voelt!

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 08 nov 2010, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Twins [4e up online 2-12]

ty :)

eindelijk weer een up :3

Afbeelding
Jaren gingen voorbij, Cassidy(rechts) en Cassie(links) hebben leren lopen paparazzo stond vaak voor dedeur om de peuters te fotograferen en ze namen dan ook elke mogelijkheid om de peuters te fotograferen en ze te showen in roddelbladen.

Afbeelding
De kerst kwam er al bijna aan cadeautjes waren al gekocht en de boom was al opgetuigd. Veel van de cadeautjes waren ook voor Sinterklaas.

Afbeelding
Hayley deed nog even de lichtjes en lintjes goed en dan was de boom klaar, de boom gaf al veel licht voor een wat gezelligere sfeer.

Afbeelding
Ze waren beide heel blij met het resultaat en gaven elkaar een dikke knuffel, ze riepen Cassie gelijk en Cassie kwam eraan.

Afbeelding
"En wat vind je van de boom?" vroeg Hayley "Ik dacht dat ik mee zou helpen met het optuigen van de boom?!" zei Cassie aanvallend.

Afbeelding
Cassie werd woedend op Cassidy en Hayley, ze begon te schreeuwen en rende naar boven ze wilde de boom nog omduwen maar ze hield zich daarvoor in.

Afbeelding
Cassidy ging haar achterna en liep hun kamer in waar Cassie op bed lag te mokken, ze had wel de reden er toe maar ze overdreef wel.

Afbeelding
"Cassie we wisten niet dat je wilde helpen met het optuigen, je wilde namelijk ook al niet mee met het ophalen van de boom, dus we dachten da..." zei Cassidy tot Cassie haar in de reden viel, "dat is nou het probleem, jullie denken te veel, ik bedoel toen jullie thuis kwamen hadden jullie toch nog wel kunnen vragen of ik wilde helpen?!" zei Cassie. Cassidy wist dat ze gelijk had en zei sorry, het maakt Cassie uiteindelijk niet zovele uit en ze zaten daarna een tijdje te praten.

Afbeelding
Hayley stond voor de deur en vroeg of ze naar binnen mocht, ze kwam naar binnen.

Afbeelding
Ze vertelde dat het haar speet, dat ze niet hadden gevraagd of ze wilde helpen.

Afbeelding
Cassie omhelsde Hayley en het was weer goed, ze gingen naar beneden want Hayley had belooft om op de keyboard te spelen.

Afbeelding
Cassidy en Cassie zaten vrolijk mee te zingen met het liedje, het was een redelijk bekend liedje

dit was de update :3

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 21 dec 2010, 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie