Uniquee schreef:Dat is toch eigenlijk hartstikke vervelend!
Wij zijn niet zó ingewikkeld
Je moet ons aandacht geven en net als we je interessant gaan vinden moet je wat minder aandacht geven, waardoor wij meer willen en dan ben je er al ..
en wanneer ben je dan interessant,
geloof me, jullie zijn érg ingewikkeld ;D
caesar11111 schreef:
@ Sterren: meisjes toch wat moet je er mee aanvangen
Nou, ik moet zeggen dat jongens ook een dikke gebruiksaanwijzing hebben
mysterieus zijn is toch sexy, niet
haha, bij ons is het toch makkelijk.
je moet een jongen gewoon verleiden ...
lachen met zijn moppen, ongeïnteresseerd lijken
enzo ...
en we zijn verkocht ;D
ongeintereseerd lijken?! En hoe denk je dat we dat voor elkaar gaan krijgen
caesar11111 schreef:
@ Sterren: meisjes toch wat moet je er mee aanvangen
Nou, ik moet zeggen dat jongens ook een dikke gebruiksaanwijzing hebben
mysterieus zijn is toch sexy, niet
haha, bij ons is het toch makkelijk.
je moet een jongen gewoon verleiden ...
lachen met zijn moppen, ongeïnteresseerd lijken
enzo ...
en we zijn verkocht ;D
ongeintereseerd lijken?! En hoe denk je dat we dat voor elkaar gaan krijgen
hahaaa, je snapt wel
zo voorbij lopen met een groepje en kei onbereikbaar lijken
dat wekt ONZE intresse op
snap je'm
ff denken.. Tsja, grapjes maken werkt altijd En ik laten blijken dat je haar interesses deelt ook. (Oke, behalve dingen als mode en shoppen natuurlijk ) en vaak vinden meisjes jongens die zich erg uitsloven nogal een afknapper. Het moet geen watje zijn, maar als je de hele tijd de "kijk wat ik kan" instelling toepast is het nogal.. Tsja, wat zal ik zeggen?
nou, een kippetje is meestal onaantrekkelijk, maar het hoeft niet per se echt een megaspierbundel te zijn want dan denken we vaak zo over je:
"Mooie verpakking, slechte inhoud"
Maar een strak buikje wordt vaak erg gewaardeerd
^Nou, vaak hebben meisjes het gevoel dat jongens te hoge eisen stellen. (Das btw ook gelijk een tip )
En bovendien: Als je dr iets anders uitziet dan de anderen zoals ik omdat je een andere style hebt heb je vaak het gevoel vreemd nagekeken te worden. Maarja, dit ben ik en het kan me eigenlijk weinig schelen, maar stiekem toch weer wel.
IK HEB WEL VRAGEN! 8D mijn crush zit in het middelbaar, nooit iets gezegd, ontkent dat hij verliefd op me is/geweest is, maar heeft het op een dag uitgemaakt met zijn lief toen we elkaar zagen wanneer hij uitgebreid had staan zwaaien, stuurde wel eens een aantal hartjes op msn etc en we hebben een heel leuk en lang gesprek gehad in de bus. Hij weet dat ik verliefd op hem ben, iedereen vind hem arrogant, tegen mij is hij superlief. Conclusie?!!!