Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1383 berichten • Pagina 24 van 70

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Laatst gekopieerd?

Moeizaam klom Scarlet haar bed uit. Ze rekte zichzelf uit een gaapte, slaperig keek ze naar haar wekker : 8.00. Van schrik vlogen Scarlet’s ogen open en ze sprong haar bed uit. Ze vloog in haar kleren en stormde de trap af. Eenmaal beneden smeerde Scarlet een boterham en propte die naar binnen. Net toen ze naar buiten wou stormen verscheen haar vader in de deuropening.
‘Wat is er, Scarlet?’ Vroeg haar vader? ‘Moet naar school’ antwoordde Scarlet en probeerde langs haar vader te glippen, maar hij ging niet opzij. Haar vader keek op zijn horloge. ‘Hmmm, je bent inderdaad een beetje laat Scarlet.’ Zei haar vader. ‘Mag ik er dan nu langs?’ ‘En dat nog wel op je eerste schooldag.’ Ging haar vader verder. ‘Paaap! Alsjeblieft, dadelijk ben ik te laat!’ zei Scarlet. ‘O ja en nog bedankt dat je me eraan herinnerde dat het vandaag mijn eerste schooldag is.’ Haar vader lachte, gaf haar een klopje op haar hoofd en stapte opzij.
Scarlet sprintte langs hem heen en probeerde haar auto open te doen(Het was een oude auto en haast alles was verroest), stapte in, trok de deur hard achter haar dicht en startte de motor. Hij kwam letterlijk grommend tot leven. Scarlet schrok er behoorlijk van, maar lang dacht ze er niet over na. Ze zette de auto in zijn 1 en reed weg.

‘Sofia!’ De stem van mijn moeder doorklinkt het hele huis. Ik zucht. Ik zal vast wel iets gedaan hebben, wat ik dus niet gedaan heb. Ik leg mijn pen neer en schuif mijn stoel naar achter. Ik loop mijn kleine kamer uit en ga op weg naar de zolder. Toen ik boven kwam was mijn moeder rood van woede. Nog erger rood dan normaal! Ik kromp licht ineen toen mijn moeder de afstand tussen ons verbrugde met 3 grote passen. Toen ze voor me stond viel het me op dat ze trilde. ‘War heb je met de wasmachine gedaan!?’ brulde mijn moeder. ‘Niks moeder.’ Piepte ik. Mijn moeder hief haar hand op, en die kwam met een harde klap tegen mijn wang. Het brandde en meteen sprongen de tranen in mijn ogen. ‘Nou?’ vroeg mijn moeder. ‘Niks, echt niks.’ Piepte ik. Mijn moeder snoof. ‘Dat zullen we wel zien, klein kreng!’ ‘Maar moeder.’ Piepte ik. ‘Niks : “Maar moeder”, naar je kamer! Je hebt 4 weken huisarrest! Riep mijn moeder. ‘Oke….’ Ik snelde de trap af voordat mijn moeder mijn betraande gezicht, anders kreeg ik vast en zeker weer een klap.
Toen ik in mijn kamer was, liet ik me op het bed vallen, toen liet ik de tranen stromen. Ik rolde mezelf op tot een bolletje, terwijl de tranen bleven stromen. Waarom ik? Wat had ik misdaan? Ik had niks gedaan. Ik krijg altijd de schuld. De tranen begonnen harder te stromen. Ik hoorde voetstappen op de trap. Ze waren van mijn moeder.

Maya keek met grote ogen naar haar vader. Hij had een vlijm scherp mes in zijn handen, er droop een beetje bloed vanaf. Het bloed was van mijn moeder. Hij had haar doodgestoken, en zij zou de volgende zijn. Er liep een koude rilling over haar heen. Maya sloot haar ogen, afwachtend wat er komen zou
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

^
Lekkerrrr :drool

:twisted :twisted :twisted :twisted
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Marit zegt:

Door?
[c=#000000]J[/c][c=#333333]e[/c][c=#555555]r[/c][c=#888888]e[/c][c=#BBBBBB]m[/c][c=#EEEEEE]y...[/c] ·$0 zegt:
door onbekend
Marit zegt:

Heb je ook opgenomen?
[c=#000000]J[/c][c=#333333]e[/c][c=#555555]r[/c][c=#888888]e[/c][c=#BBBBBB]m[/c][c=#EEEEEE]y...[/c] ·$0 zegt:
nee
ik neem onbekend nooit op

:P
Afbeelding
Simmielove

Halloween.....
Afbeelding
Zonder tekst
Afbeelding
Met tekst
Afbeelding
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^ mooi! ;D

Jer: Konijntje in een bananenpak. Mel: Aap met vlooien. Wien: Buigbare geodriehoek. Wij melig? 'course not. ;D

Yeah right. ^^" Mn MSN naam ;p
Simmielove

^
XD.
Ik had vroeger een vriendje vanwege doen, durf of de waarheid. Ik koos dus doen en toen moest ik met hem verkering vragen. Zei hij nog ja :$. Hij had er met 3 tegelijk XD. Kwam onze meester en zei dat hij er te jong voor was 8-).
Mooi gezegt:
Afbeelding
Simmielove

Morai glimlacht naar me, “Gaat het?” vroeg hij voorzichtig. “Uhh ja hoor.” Antwoord ik aarzelend. “Mooi zo.” Antwoord Morai terwijl hij langzaam naar me toe loopt. Hij steekt zijn hand uit. Aarzelend kijk ik ernaar, was het wel goed? Wil hij me niet misbruiken ofzo? Ik gluur door mijn wimpers naar zijn gezicht. Het staat kalm, niet te kalm ofzo. Gewoon prettig kalm.
Ik laat mijn ogen weer naar zijn hand glijden. Ik steek mijn hand uit en leg hem voorzichtig in zijn hand.
Zodra mijn hand goed in die van hem ligt, pakt hij mijn hand stevig vast en trekt er zachtjes aan, zodat ik dichterbij hem sta. Ik merk dat ik lichtjes aan het beven ben. Ik probeer rustig te blijven, maar het is zo eng.
Opeens draait alles, de mensen die werken, de mensen met de zweep, de piramide, alles. Ik voel dat ik word opgevangen. Maar meer weet ik niet, want precies op dat moment word alles zwart.
Afbeelding
Simmielove

Afbeelding
Ik zie nu pas dat het dubbel post is... SORRY!!!
Afbeelding
Uniquee
Groentehakker Groentehakker

imagine.takagari.com/Paranormal%20Activity%202/vlcsnap-2010-10-29-18h43m50s99.png

XD Ik was aan het kijken om een film te downloaden en even een screenshot om te kyken hoe de kwaliteit was (A)
Afbeelding
Luc

OHT1Q Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag
1e uur BRN _SPA lo
SCR B04 bvhv
HUL B11 wi
LAB B04 tn
DEA T104 m&g

2e uur BRN _SPA lo
DEA T103 m&g
MAE B_Aula mlt .