Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 14 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 5, Update 6 en 7] ONLINE!!

geen idee, ik probeer er deze week nog een te maken, maar ik wil daarna met na middernacht verder gaan maar die moet ik nog zien te krijgen XD en ik heb btw bijna mijn eerste examenweek en dat wordt (helaas) dus een hoop leerwerk

ik hoop zo snel mogelijk
edit: hij is onderweg :) heb hem morgen of overmorgen denk ik

EDIT! : Ik zal het schelden jullie besparen, maar door dit soort dingen krijg ik zo'n pesthekel aan EA Games!!!! ze kunnen wel een spel maken (vol met fouten) maar het instaleren/deinstalleren etc. is waardeloos en ***
ik kan er helemaal geen zak mee en na het instaleren van supersnelle acc. doet dus helemaal niks het meer.

ik heb wel een back up van mijn saves, maar wat ben ik pissed, kan ik lekker weer alles opnieuw gaan installeren. Ik had daar al een keer geluk mee doordat ik zomaar wat probeerde en het per ongeluk werkte, en ik betwijfel of dat nu weer zo gaat.

dit kan nog wel een week duren denk ik
Jozz

met bloed zweet en net geen tranen en een HELE GROTE hoop frustratie en agressie kan ik je melden dat het werkt!!!!!!! :applaus :applaus :applaus :applaus :D :D :thumbsup :thumbsup
Maar voordat ik bridgeport ga verkennen maak ik een update :P
ik update graag deze week nog een paar keer en zeer waarschijnlijk vanavond nog, daarna moet ik lekker gaan leren voor de examen week,

je wilt niet weten hoe blij ik ben :P
Jozz

thnx mimi :)

Update 8: Iedereen aan de kant! Wij komen eraan!
Het is al weer een paar weken geleden dan May was ontvoerd, we hebben haar gelukkig terug. Ze lijkt er ook helemaal niet van onder de indruk te zijn.
De politie vertelde dat de daders voortvluchtig zijn, en waarschijnlijk van de criminele organisatie: ECL, dat staat voor Explosions, Crimes and Liquidations. De meest beruchte bende van het continent. Vooral bekend door een serie moorden 2 jaar geleden en diverse aanslagen op politieke en toeristische doelen. Zoals de naam al doet vermoeden zijn de van alle markten thuis.

Flore en Jake worden echt al groot, ik vind het raar om te zien dat mijn kleine Flore al zo snel groot wordt, maar ja wat doe je er aan?
Julia de vrouw van Landon is weer terug uit Bridgeport, en ik heb nieuws voor je. Wij gaan er naar toe! En wel deze ochtend nog, we zijn vroeg opgestaan en na het ontbijt kletsen we nog even voor de laatste keer.
Afbeelding
"Ik zal het wel weer missen hier, zo stil." Zei Landon.
"Nou, ik niet!" Zei ik sarcastisch. We lachte allemaal.
"Kun je ons zo naar het vliegveld bregen Lan." Vroeg ik.
"Tuurlijk, dat is nog wel het minste dat ik kan doen." Antwoordde hij behulpzaam.

Afbeelding
"De mensen op school vinden het ook jammer dat je weer gaat." Zei Jake.
"Ja, ik ook wel." Zei Flore. "Maar ik ga straks naar een veel coolere school."
"Man, ik wou dat ik in Bridgeport kon gaan wonen." Zei Jake dromerig.
"Haha ja tuurlijk Jake." Zei zijn moeder. "Dan zal je eerst een goede baan moeten krijgen."
"Ja mam dat weet ik onderhand wel." Zei Jake.
Flore lachte. "Anders kom je op mijn verjaardag." Zei ze.
"Is goed, die stad is zó cool he." Zei Jake wat helderder.
"Kom jongens." Zei ik. "Het is 5 uur, we moeten over drie kwartier in het vliegtuig zitten."
Iedereen stond op en liep naar de voordeur.

Afbeelding
We namen een beetje afscheid van elkaar.
"Zie je he, grote neef." Zei Flore plagerig.
"Haha." Zei Jake sarcastisch. "Zo dik ben ik niet!"
"Tot ziens Julia." Zei Chrissy.
We zeiden gedag tegen de rest en daarna sprongen we in Landon's auto.

Afbeelding
Afbeelding
"Heb je er een beetje zin in Flore?" Vroeg Landon enthousiast.
"Ja hoor, zeker wel!" Antwoordde ze enthousiast terug.

We zaten precies op tijd in het vliegtuig, de vlucht was gelukkig niet zo lang. Voor de kinderen en Chrissy was het zelfs de eerste keer in het vliegtuig dus lang had het zeker niet moeten duren. May vond het prachtig en zat de hele tijd op mijn schoot uit het raam te staren. Ze vertelde iedere keer aan mij wat ze allemaal zag.
Na een uurtje vliegen landden we weer veilig ergens buiten Bridgeport. Daar bestelden we een taxi. Ons nieuwe huis was nog in aanbouw, dus we hadden naar mijn zus Kaitlyn gebeld of we een korte tijd bij haar in het appartement konden verblijven, dat was geen probleem.
Dus de taxi zette koers naar de binnenstad.

Afbeelding
Afbeelding
"Papa, is dat ons nieuwe huis?" Vroeg Flore.
Ik keek even goed tussen de bomen door. "Ja dat is het, maar het is nog lang niet af hoor meid." Zei ik.

Afbeelding
We keken rustig voor ons uit, toen May in een keer hard begon te praten.
"Stad!" Riep ze. Praten ging haar al erg goed af. Wat een uitzicht trouwens, ik kan niet meer wachten!

Afbeelding
May ging door met alles te roepen dat ze zag. Ondertussen reden we over de hoofdbrug en het begon nu wel heel erg te kriebelen.
"Blug!" Riep May.

Afbeelding
Afbeelding
We kregen nog een kort ritje door het centrum en we staarden ademloos naar de hoge wolkenkrabbers, dit hadden we alleen nog maar in films gezien.

Afbeelding
De taxichauffeuze stopte hier, hier moest het dus zijn.

Afbeelding
"Woont ze helemaal daar boven?" Vroeg Chrissy angstig.
"Haha ja, was is er? Bang?" Plaagde ik. Chrissy schudde haar hoofd maar keek niet echt gemakkelijk. Ik zag Flore achter haar rug om grinniken.

Afbeelding
"Zoek jij haar naam even op." Zei Chrissy die naar de knopjes keek van de bewoners.
"Hoeft niet, we moesten naar de 19e etage en daar konden we gewoon aankloppen zij ze." Antwoordde ik.

Afbeelding
We sprongen met z'n allen de lift en zoef we waren al snel boven.

Afbeelding
"Hier moet het zijn." Zei ik. Ik klopte aan, een stem aan de andere kant zei.
"De deur is open!"
Dus we liepen het appartement in.

Afbeelding
"Kaitlyn! Zusje!" Zei ik blij. Ik gaf May snel aan Chrissy en omhelsde mijn kleine zusje.
"Hoe is het Jay?" Vroeg ze net zo blij.
"Prima!" Zei ik. "En hoe is het leven hier?"
"Geweldig, en ik heb nog een pracht baan ook." Zei Kaitlyn met een big smile.

Afbeelding
"En jij bent dan Christa." Zei Kaitlyn beleefd.
"Zeg maar gewoon Chrissy." Zei Chrissy. "Dat zegt iedereen."
"Hoi tante Kaitlyn." Zei Flore.
"Hey Flore! Jij bent groot geworden sinds ik je laatst zag." Zei Kaitlyn lachend. De laatste keer dat ze elkaar zagen was net voor onze verhuizing naar Twinbrook, toen was Kaitlyn 2 dagen in Sunset Valley op bezoek.
Daarna ging ze naar May.
"Hoi schatje, jou ken ik nog niet." Zei Kaitlyn met een piepstemmtje.
May moest er hard om lachen.

Afbeelding
"Tv kijken?" Vroeg ik.
"Is goed." Zei Kaitlyn. "Oh Flore, ik heb nog een cadeautje voor je in de logeerkamer."
"Leuk!" Zei Flore enthousiast, en ging meteen naar de logeerkamer en voor een tijdje onze slaapkamer.

Afbeelding
"Oh een keyboard!!" Riep ze blij. "Dank je tante Kaitlyn!" Riep ze naar de kamer. Ze hoorde haar iets terug roepen maar ze verstond het niet. Ze ging meteen spelen.

Afbeelding
Flore had het gevoel dat ze er aanleg voor had, ze ging de hele avond door met spelen, zelfs de buren kwamen niet klagen.

Afbeelding
Wij zaten lekker tv te kijken en te praten over van alles en nog wat.

Afbeelding
"Vanavond maar eens vroeg naar bed." Zei ik.
"Nee Jay!" Zei Kaitlyn. "Vanavond gaan we eens lekker uit met zijn drieën."
"Oh, ook goed." Zei ik onverschillig.
"Leuk!" Zei Chrissy. "Ik begin deze stad echt geweldig te vinden."
We lachten nog wat, en keken de film af.

Afbeelding
Het is bijna avooooond!
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 8 NU NU NU Online]

Update 9: Night life
Terwijl de dames zich klaar maakten om uit te gaan stopte ik May in de wieg.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna ging ik naar de slaapkamer waar Flore nog zat te spelen.
"Wij gaan vanavond weg." Zei ik. "Wil jij op May passen?"
"Jep, doe ik." Zei Flore die verder niet omkeek. Ik ging snel weer terug naar de voordeur want ik werd geroepen.

Afbeelding
"Schiet op Jay, de lift gaat bijna dicht." Zei Kaitlyn haastig.
"Jaja!" Riep ik vanuit de keuken.

Afbeelding
Het begon avond te worden, dat betekend dat het nachtleven van Bridgeport ontwaakt.

Afbeelding
"Ik weet wel een leuk cafeetje voor vanavond." Zei Kaitlyn.
"Oke." Zei ik toen we in de taxi stapte. Chrissy kwam als laatste en ik riep voor de grap dat ze op moest schieten. Maar we hebben geen haast.

Afbeelding
De taxi stopte in het centrum en Kait zei dat het hier was. Ik keek eens goed rond, ik kon het zo snel geen café ontdekken, maar goed ik vertrouwde haar.
"Man die stad is echt een grote stad." Zei Chrissy die verwonderd in het rond keek.

Afbeelding
Kait nam ons mee een gebouw in en we gingen met een lift naar het café toe dat onder de grond zat.
Het zag er best gezellig uit zo op het eerste gezicht.

Afbeelding
"Barman! Ik trakteer!" Zei ik enthousiast. Ik trok mijn portemonnee en legde willekeurig wat briefjes neer.
Kaitlyn keek een beetje verbaasd maar zij niks.

Afbeelding
De barman liet een glas vallen en Kait sprong op.
"Ja! Korting!" Zei de lachend. De barman krabde achter zijn oren. Dit schijnt een of andere regel te zijn in dit café, van mij part mag hij de rest ook laten vallen want ik betaalde echt te veel te veel.

Afbeelding
Kaitlyn gaf een glas door aan Chrissy.
"Alsjeblieft, op een nieuwe toekomst!" Zei ze.
"Precies!" Antwoordde Chrissy lachend.

Afbeelding
Ik zat nog aan de bar, ik keek van links naar recht en van rechts naar links en weer terug.
"Shit, hoeveel kan je hier wel niet kopen voor dat geld!" Zei ik verbaasd. Heel de bar stond vol met mijn drankjes en ik riep door het café dat iedereen kon komen halen, dit kreeg ik zelf toch niet op.

Afbeelding
Daarna gingen we de dansvloer op.

Afbeelding
"Ik heb het goed naar mijn zin!" Zei Chrissy luid genoeg om boven de muziek uit te komen.
"Ik ook!" Zei ik lachend. Ik mijn achterhoofd wist ik al dat het huis bijna klaar was, maar dat zou nog een verrassing voor de rest worden. Dan kunnen we er meteen intrekken als het af is.

Afbeelding
Na een zware avond met veel bier en mixdrankjes verlieten we het café. Maar ik moest nog heel even iets aan de barman vragen.
"Zeg dat gitaar dat ik net zag staan achter, kan ik die kopen voor $130?"
"Oh ja hoor, neem maar mee." Zei hij glimlachend. Ik nam het gitaar mee voor May, ze was bijna jarig en ik had nog geen cadeau. Ze kon er nog niet op spelen maar het is ook meer iets voor later.
Daarna liep ik wankelend naar de lift en snel naar de taxi om naar huis te gaan.

Met de lift in het café had ik geen moeite, maar toen ik weer uit de taxi stapte voelde ik me een beetje dronken en dat merkte ik toen ik boven kwam!
Afbeelding

Die nacht was er niks raars, iedereen sliep gewoon. Ja normaal slapen is er voor ons de laatste tijd niet bij geweest.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die week erna vierde we 's ochtends May's verjaardag. Het was een beetje vroeg, maar iedereen was vrij helder die ochtend.
Afbeelding
We zongen allerlei verjaardag liedjes en May zong ze allemaal mee!

Afbeelding
En ze blies ook nog zelf de kaarsjes uit.

Afbeelding
Ja, de tijd vliegt, het ene moment zo'n klein schatje en het volgende moment...

Afbeelding
...een iets groter schatje!

Afbeelding
Ik bukte en pakte de gitaarkoffer onder de tafel vandaan.
"Gefeliciteerd May!" Zei ik blij, en ik gaf haar het gitaar.
"Ooh! Papa!!" Was het enige dat ze riep, ze vloog me om mijn nek. "Dankje, dankje, dankje, dankje, dankje!!"
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 9: Night life] ONLINE! NOW

SunShineMimi schreef:SUPER UPDATE !!!
Echt coowll...
Heb je trouwens een mod gebruikt? zoals die chaos mod? want sommige plaatjes passen echt precies bij de tekst..
Echt heel mooi gedaan:D:D
Wanneer komt de volgende update!!????
nee geen mods :)
ik heb altijd een verhaallijn in mijn hoofd, waar ik in het spel met de screenshots een beetje losjes mee om kan gaan en wat afwijken. Bijvoorbeeld onverwachte dingen en dan verzin in er een tekst bij.
Het is niet echt goed uit te leggen eigenlijk XD

bijvoorbeeld dat Jay dronken was, dat had ik van te voren niet bedacht, maar toen zag ik hem uit die lift flikkeren en toen verzon ik dit erbij :P en klaar is je screenshot+tekst
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 9: Night life] ONLINE! NOW

Jozz schreef:
SunShineMimi schreef:SUPER UPDATE !!!
Echt coowll...
Heb je trouwens een mod gebruikt? zoals die chaos mod? want sommige plaatjes passen echt precies bij de tekst..
Echt heel mooi gedaan:D:D
Wanneer komt de volgende update!!????
nee geen mods :)
ik heb altijd een verhaallijn in mijn hoofd, waar ik in het spel met de screenshots een beetje losjes mee om kan gaan en wat afwijken. Bijvoorbeeld onverwachte dingen en dan verzin in er een tekst bij.
Het is niet echt goed uit te leggen eigenlijk XD

bijvoorbeeld dat Jay dronken was, dat had ik van te voren niet bedacht, maar toen zag ik hem uit die lift flikkeren en toen verzon ik dit erbij :P en klaar is je screenshot+tekst

Ooh haha jaa ik begrijp wel wat je bedoeld hoor:)
But nice job:D Echt goed gedaan:P
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie