Snateraar schreef:Grr! Na Middernacht loopt elke keer vast als ik op het blauwe info ding rechtsbovenin het scherm druk als ik met een familie ga spelen
Daar hebben we een technisch forum voor
Maar je speelt toch met de digitale versie die we van EA hebben gehad? Dan moet je spel echt uptodate zijn, vooral het basisspel.
Snateraar schreef:Grr! Na Middernacht loopt elke keer vast als ik op het blauwe info ding rechtsbovenin het scherm druk als ik met een familie ga spelen
Daar hebben we een technisch forum voor
Maar je speelt toch met de digitale versie die we van EA hebben gehad? Dan moet je spel echt uptodate zijn, vooral het basisspel.
Ik heb 'm al, de NRaas Story Progression mod stond nog aan
Wordt ik beroofd, in mijn appartament, vlucht de dief via de lift zo langs de politieman, doet tie niks, en zegt tie, Het ziet er naar uit dat de dief is ontsnapt Etc. GRRR!!!!
Wordt ik beroofd, in mijn appartament, vlucht de dief via de lift zo langs de politieman, doet tie niks, en zegt tie, Het ziet er naar uit dat de dief is ontsnapt Etc. GRRR!!!!
Zo naar bed . Morgen naar school . Dan huiswerk maken .
Mijn leven is weer zonnig .
1 voordeel is dat ik nu weet (Naja deels) hoe de photoshop werkt .
Volgens mij moet ik morgen voor ICT m'n camera mee nemen. Er staan veel foto's op van 't C.H.I.O en heek veek filmpjes (We waren bij het C.H.I.O VIP!!!)
Trusten!
Oke V
Laatst gewijzigd door Simmielove op di 02 nov 2010, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.