Ik heb namelijk de keuze als ik volgend jaar over ga tussen het volgende:
- Een nieuwe PC & Fotocamera
- iPad
Mijn huidige PC die ik dan dus ga vervangen heeft de volgende specs: P4 1,5 Ghz processor, Geforce fx5200 en 1,25 GB ram. Hij kan De Sims 3 op laagste kwaliteit sloom aan.
Ik heb overigens wel een laptop waar Sims 3 op kan bij mijn moeder. Dus wat zouden jullie doen?
Krijg je een van die twee :blink Van je ouders?
Ik zou persoonlijk voor een Ipad kiezen ^^ Maar ik heb al een fotocamera en een goede pc waarop de Sims 3 draait.
Dus in jouw geval kun je misschien beter voor de pc en fotocamera kiezen.
Ik heb namelijk de keuze als ik volgend jaar over ga tussen het volgende:
- Een nieuwe PC & Fotocamera
- iPad
Mijn huidige PC die ik dan dus ga vervangen heeft de volgende specs: P4 1,5 Ghz processor, Geforce fx5200 en 1,25 GB ram. Hij kan De Sims 3 op laagste kwaliteit sloom aan.
Ik heb overigens wel een laptop waar Sims 3 op kan bij mijn moeder. Dus wat zouden jullie doen?
Ik zou pc + camera nemen. Ik zou ook heel graag Ipad willen, maar ik zou eerst voor een betere pc + camera gaan en zelf voor de Ipad sparen.
@degene die reageerde; Nou zo luxe is het niet, mijn ouders zijn gescheiden en bij mijn vader heb ik een computer van inmiddels 6 jaar oud. Dus een nieuwe was ik wel aan toe. En mijn moeder wou daarom ook iets geven en wil dus een camera geven. Maar ze wouden ook samen een ipad kopen !
Iig, bedankt allemaal ! Denk dat ik inderdaad de PC + Fotocamera doe !
I_mJimmy schreef:@degene die reageerde; Nou zo luxe is het niet, mijn ouders zijn gescheiden en bij mijn vader heb ik een computer van inmiddels 6 jaar oud. Dus een nieuwe was ik wel aan toe. En mijn moeder wou daarom ook iets geven en wil dus een camera geven. Maar ze wouden ook samen een ipad kopen !
Iig, bedankt allemaal ! Denk dat ik inderdaad de PC + Fotocamera doe !
foto camera is ook wel lekker als we meetings en presentaties hebben