aangezien "Don't Tell Me Such a Simple Lie" bijna is afgelopen wilde ik alvast met een nieuw verhaal beginnen
ik hou de naam gewoon zodat ik er niet perse een heel verhaal achter hoef te plakken zoals bij "My Horrible Youth" en "Don't Tell Me Such a Simple Lie"
1. Inleiding
Hayley en Ethan Goodburgh, een jong koppel getrouwd en beide succesvol in wat ze doen, Hayley als actrice en Ethan als brandweerman. Hun ouders waren er fel op tegen dat ze zouden trouwen en dan ook nog naar Bridgeport zouden verhuizen. Hayley als beginnend actrice had toen veel gedaan in commercials en series waardoor ze veel verdiende en bekender werd en Ethan als beginnend brandweerjongen van 18 jaar waarbij hij veel levens redde en branden bluste.
Maar nu hebben ze rust, althans Hayley heeft rust want ze is zwanger. Niet gewild maar het kind is welkom, al snel hadden ze een babykamer laten bouwen niet te meisjes achtig en niet te jongens achtig zodat het voor elk geslacht was en ze niet de hele boel weer zouden moeten ombouwen.
Hayley was op een feestje van een vriendin toen ze opeens krampen kreeg, haar vliezen waren gebroken en ze voelde het vruchtwater langs haar benen glijden en wist wat het betekende, de baby kwam! Snel belde die vriendin een ambulance maar tegen de tijd dat die er was, zou Hayley allang bevallen zijn, nee Hayley reed er zelf heen haar vriendin ging mee zodat er niets ergs zou gebeuren. Eenmaal aangekomen liep Hayley naar binnen en er wer deen rolstoel naar haar toe gebracht ze ging zitten en werd naar de verlos kamer gebracht, na ongeveer een uur geperst en geschreeuwd te hebben kwam er eindelijk een prachtige meid uit, maar er zat nog een baby in haar buik, na 9 minuten was het hoofdje van de 2e baby al de zien en kwam eruit. Ze kregen 2 meiden en noemde hun Cassidy en Cassie.
Ethan was aankomen rijden en was erbij bij de bevalling, samen droegen ze hun 2 schoonheden na een dag ziekenhuis naar buiten, de paparazzi stond voor de deur van het ziekenhuis, zo stonden er koppen in de krant als "Hayley krijgt tweeling" of "Ster bevalt van 2 dochters". Het leven van de tweeling zou dan wel niet helemaal zijn zoals het leven van Hayley en Ethan vroeger was maar ze zouden het zo normaal mogelijk maken om ze een goede toekomst te geven.
en ik vind dat ik echt heel veel teskt heb geschreven
't zal in de updates wel wat minder zijn maar daarom niet minder leuk
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 02 nov 2010, 09:40, 3 keer totaal gewijzigd.
ty iedereen =D
_________________________________ 2. Happy Birthday!
Meteen de volgende dag na de bevalling had Hayley gelijk haar oude kleren aan getrokken en sprong meteen achter haar keyboard, ze had inspiratie gekregen voor een nieuw liedje van haar. Ze wilde best graag een album uitbrengen maar ze heeft het altijd te druk met repeteren voor series of films.
Ethan en Hayley gingen samen naar een club met een lift, ze stapte er samen in maar gingen niet naar een hogere verdieping maar iets anders doen.
De lift deuren gingen open en Hayley en Ethan stonden daar een partij rood te worden, snel stapte ze van elkaar af.
Ze deden hun kleren goed en drukte op het knopje van de lift om naar boven te gaan. De paparazzi had snel nog een paar foto's gemaakt voor in de krant.
Eenmaal boven bestelde Ethan een drankje, onbekend maar wel lekker.
Ethan werd toen gebeld dat hij dieven moest redden, ze wilde de wolken boven Brigdeport stelen maar het waren te veel wolken dus zaten ze helemaal vol.
Ethan was aangekomen en naar binnen gegaan, er lag een dikke mist en alsof dat nog niet genoeg was, was er ook nog eens een regen storm binnen in dat gebouw.
Hayley en Ethan wilde samen iets met 1 van de tweeling doen, zo ging Ethan binnen tv kijken, ze keken oude films van Ethan die branden bluste of sims uit het gebouw redde.
Hayley was naar het park gegaan waar ze allemaal kinderen zag spelen en oudere mensen gezellig op een bank zaten te genieten van het weer. Veel rust had Hayley niet want elke keer kwam er wel weer iemand een foto maken van haar en de baby, dus ze besloot om naar huis te gaan.
2 jaar gingen voorbij en zo was het de verjaardag van Cassie en Cassidy. Cassie mocht haar kaarsjes het eerst uitblazen, eigenlijk deed Ethan het voor haar.
Cassie werd op de grond gezet en ging zitten en groeide op.
Daarna was Cassidy aan de beurt, ook voor haar werden de kaarsje uitgeblazen.
Ze werd op de grond gezet en ook zij ging zitten en groeide op.
Cassidy(links) en Cassie(rechts) kropen samen gelijk naar het poppenhuis en begonnen met plezier samen te spelen, ze waren nu al onafscheidelijk.