Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Error bij installeren Ambities

Ik heb gisteravond weer Sims 3 geinstalleerd, maar ik had de handleiding niet meer, dus heb ik die van een site gehaald (sorry EA XD). En ik heb die van WA en AMB nog wel, maar als ik ze installeer krijg ik deze foutmelding:
Afbeelding
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Error bij installeren Ambities

Hikari-desu schreef:tip: doe het iig niet met een papieren zakdoekje. die vezels zijn te scherp en zo kunnen er kleine krasjes ontstaan :S
Een stropdas werkt ook geweldig, uit ervaring :lol
Maar even serieus, een brillendoekje of zo'n doekje om een (laptop)scherm mee schoon te maken werkt eigenlijk het beste.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Snateraar schreef:
Hikari-desu schreef:tip: doe het iig niet met een papieren zakdoekje. die vezels zijn te scherp en zo kunnen er kleine krasjes ontstaan :S
Maar even serieus, een brillendoekje of zo'n doekje om een (laptop)scherm mee schoon te maken werkt eigenlijk het beste.
Mwaaa tis maar goed dat ik een bril draag anders moest ik nog een stropdas kopen ook.
OMG, ik ben tante geworden
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Elodie schreef:
Snateraar schreef:
Mwaaa tis maar goed dat ik een bril draag anders moest ik nog een stropdas kopen ook.
Even on-topic graag :fluit
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Dorienski
Orgaandonor Orgaandonor

Jullie hebben net mijn leven gered :-) Ik had deze foutmelding ook altijd bij Wereldavonturen, en ik begon al te flippen omdat mijn spel gecrasht was en ik kreeg het niet meer geïnstalleerd. Maar idd, ff CD-rom schoonmaken en hupsakee :-D Thanks a lot!!!

Weergave- en sorteeropties