Ik let er niet op welke cup ik heb. Ik grijp gewoon een paar leuke Bh's en kijk of ze me passen. (wat meestal het geval is en ik dus altijd ubercoole bh's heb!)
Nako schreef:Ik let er niet op welke cup ik heb. Ik grijp gewoon een paar leuke Bh's en kijk of ze me passen. (wat meestal het geval is en ik dus altijd ubercoole bh's heb!)
ik heb sinds begin groep 8 afscheiding... ik heb toen ook 1 keer dat bruine spul gehad, verder (tot nu toe) alleen maar afscheiding, ook nog nooit echt ongesteld dus...
Ik werd voor het eerst ongesteld op de eerste dag van de middelbare school. Wat een geluk had ik toch weer. ( ahum )
Maargoed, nu ik een paar jaartjes verder ben heb ik er veel minder last van. In het begin moet je er vooral nog aan wennen.
Ik ben het nog niet maar heb v.a. ongeveer groep 8 van dat witte spul met zwarte puntjes... Zit nu in de 2e ;o Echt al superlang eigenlijk. Maarja ik wacht geduldig af
maike0090 schreef:Ik ben het nog niet maar heb v.a. ongeveer groep 8 van dat witte spul met zwarte puntjes... Zit nu in de 2e ;o Echt al superlang eigenlijk. Maarja ik wacht geduldig af
WOW!! Da's echt lang!!! En ik denken dat het bij mij lang duurde!!!! :blink
Ik moet het deze maand nog worden (ongesteld). Ik heb dan de hele week een k*t humeur en ik eet super veel, dat komt doordat ik niet gevoel heb dat ik vol zit .
En ik heb allemaal blousjes die doorschijnen , zelf met een shirtje eronder zie je m'n BH..