Ik had het eerst aangepapt met een uitsmijter, terwijl ik al getrouwd was. Later verbrak ik de relatie met mijn echtgenoot en toen beet ik iemand omdat ik dorst had. en tot slot werd mijn dochter valselijk beschuldigd van eten uit de vuilnisbak.
Bah ze zijn hier aan de stroom aan het werken voor de keuken, nu is de stroom uitgevallen en ik wou net gaan simsen.
Ik zit nu op m'n pa's laptop, het enige ding dat het nog doet.
Ik kan niks doen nu, zelfs geen TV kijken.
Ik ga denk ik NM downloaden. En als ik genoeg geld heb kopen . Ik kan gewoon niet langer wachten. Ik ben bezig met de Sims 3 op m'n laptop (Nu zit ik achter mijn P.C) Ik heb mijn selfsim 2 halloween looks gegeven, en nu 1tje waar ik meestal over droom (een auditie )
Laatst gewijzigd door Simmielove op za 30 okt 2010, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Zozi schreef:Ik twijfel zelf ook nog of ik het zou downloaden.
ik heb het maar niet gedaan. Het lijkt me te mooi om waar te zijn, eerlijk gezegd. Bovendien weet ik nu al dat ik de hele tijd zal toveren i.p.v. echt door te gaan met het "normale" simmen.
Ik vind het zó stom dat heel veel leuke concerten door de week zijn! Ik zou graag naar Taylor Swift, Katy Perry en Vampire Weekend willen, maar dat mag niet van mijn moeder, omdat ik de volgende dag dan gewoon school heb.