Ik heb iedere keer bij het starten van de sims, (je krijgt eerst dat opstart menuutje, de launch manager ofzo) zodra het spel zelf start dat de launch manager niet meer werkt, maar het spel zlf doet het wel goed :applaus .
Hebben jullie dat ook?

278 berichten • Pagina 5 van 14
Bijna iedereen heeft dat: bij sommige verdwijnt het na een paar keer spelen, bij anderen blijft die error.Mindstorms schreef:Ik heb iedere keer bij het starten van de sims, (je krijgt eerst dat opstart menuutje, de launch manager ofzo) zodra het spel zelf start dat de launch manager niet meer werkt, maar het spel zlf doet het wel goed :applaus .
Hebben jullie dat ook?
uhm iemand?Spiderlady schreef:hmm hmm..alhoewel ik nu op m'n werk zit en dus niet achter mijn eigen pc, wil ik toch vragen of iemand mij kan uitleggen hoe ik de UI mod kan verwijderenIk kan het namelijk zelf niet vinden, terwijl 'ie er wel in zit..hij verstopt zich
, hoe kan ik alle downloads, mods/hacks zichtbaar maken?
Wel ironisch...ik had deze mod nog maar net geïnstalleerd...i.v.m. angst voor problemen...ahum^^
Je kan bij opties. Aangepast materiaal uitschakelen aanvinken als het goed is.Spiderlady schreef:Sry...maar ik snap dus niet hoe....ik weet dat ik het gedownload heb en ik kan het terugvinden, maat ik kan het niet verwijderen...
Dat heb ook!maike0090 schreef:jay, die heb ik ookhiki schreef:
Dit schijnt ook een bekende bug te zijn: als je het spel opstart krijg je deze error melding maar het spel laad wel gewoon en je kunt gewoon spelen. Sommige hebben een ietwat andere error melding.
Naja dat is nou niet echt de ergste bug die je je kan voorstellen als je het mij vraagt...
Die heet bij mij snackbar Hoddes.MelissaRoos schreef:^ Die zit ergens helemaal in het hoekje. Je moet dan over een brug, hij zit vlak bij 'de sleur'.
Mijn spel valt zomaar uit als ik een meubelstuk wil bewerken...
"Doet mee" Ik OOK!Geurtvdb schreef:Dat heb ook!maike0090 schreef:jay, die heb ik ookhiki schreef:
Dit schijnt ook een bekende bug te zijn: als je het spel opstart krijg je deze error melding maar het spel laad wel gewoon en je kunt gewoon spelen. Sommige hebben een ietwat andere error melding.
Naja dat is nou niet echt de ergste bug die je je kan voorstellen als je het mij vraagt...
Het updaten van mods en hacks voor Na Middernacht moeten de fansites doen die ze gemaakt hebben.Skanouk schreef:Als ik mijn mods heb ingeschakeld kan ik geen gesprekken voeren, heb al gekeken welke mods het niet doen met Na Middernacht maar volgens mij werken ze allemaal niet...
Iemand een idee of dat met een patch of dergelijke verholpen kan worden?
Kan iemand me alsjeblieft helpenSimsBear schreef:Kan iemand me helpen met deze bug? (het platform doet vreemd)
https://www.youtube.com/watch?v=B-nw-YsnBkI
Ja dat kan ik ook niet :blinkKlaas schreef:mijn bejaarde kunnen niet meer werken.
ik kan het reclamespotje in dubble duo niet doen.