Woeeeei ik ga zo eens ff zwemlessen geven.. en ik hoop dat mijn broertje vandaag thuiskomt met Na middernacht! dan kan ik die vervolgens morgen avond pas gaan spelen
Omdat dit topic zo vaak bezocht word ga ik hier mijn woordje doen: Sorry dat ik soms heel erg boos over kom. Ik ben altijd super snel boos. Zelf vind ik dat ook irritant. Het spijt me dat ik jullie soms heb lastig gevallen met mijn boosheid en andere dingen. Ik ben gewoon niet goed voor jullie. Beetje overdreven. Maar het spijt me heel erg...
Moest vandaag 7de uur repetitie Frans overnieuw doen.. Ik hoop dat ik dit keer hoger dan een 4.9 scoor...
Iemand die hem ook over moest doen had een 2.1 maar je mag het eerste jaar geen cijfer laager dan een 3 geven . Nu had-ie precies een 3 .
En ik wil echt NM. Mijn moeder zei dat ik moest wachten totdat-ie goedkoper is . Ik ga hem echt eerder kopen!! (Als ik genoeg geld heb natuurlijk )
En ik ben bezig met een halloween trailertje te uploaden .
o, nee toch
ik kom er net achter dat mijn simmetjes familie zijn van Agnes rimpelbil
ik zal jullie de conecties besparen
mijn man (Leighton van dijk (was eerst leighton sekemote)) is de vader van Sam van Dijk, die getrouwd is met Darlene Bunch, de zus van Lisa Bunch, die op haar beurt weer verkering heeft met VJ Alvi, de broer van Miraj Alvi. Miraj Alvi heeft wat met Cornelia van de Kerkhof, en je raadt het al, dat is de zus van Agnes
Trouwens, Agnes is bij mij bejaard
Nog een trouwens: Agnes heeft opnieuw verkering, met Vincent vrijevogel...
Laatst gewijzigd door Jepske op vr 29 okt 2010, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
A&LBestiessForever. schreef:Omdat dit topic zo vaak bezocht word ga ik hier mijn woordje doen: Sorry dat ik soms heel erg boos over kom. Ik ben altijd super snel boos. Zelf vind ik dat ook irritant. Het spijt me dat ik jullie soms heb lastig gevallen met mijn boosheid en andere dingen. Ik ben gewoon niet goed voor jullie. Beetje overdreven. Maar het spijt me heel erg...