Das waar, maar bij mij gaat het vooral om de grappige/heftig emotionele stukjes. Het is voor mij vooral een mooi slot, waar alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Jaah en ze heeft een leuke persoonlijkheid. En ze dost Bella de hele tijd op. Da vind ik leuk. Maar van de mannen vind ik Jasper het mooist. hij is mooi. en hij heeft een coole gave.
Jasper is gewoon echt koel. Van de vampiers is hij echt mijn favoriet. Dat komt gewoon omdat hij geen brave vampier was, en het ook niet per sé hoeft te zijn.
@Hikari: Ja, maar mij gaf het een ongemakkelijk gevoel. Wie wil er nou voor altijd het perfecte leven hebben? Dat wordt toch saai .
Ik vind om de een of andere reden. De Volturi wel cewl. mAar dat komt vooral door Jane. Zij is zo Freakin mooi!! MAar ik Mag Victoria niet. maar ze is wel mooi. Maar ze is gewoon een vette bitsj.
Wie kiezen jullie? Team Edward of team Jacob? Bij mij was het Team Edward toen ik het boek las, maar toen ik de film zag was ik voor Team Jacob. Het hangt er bij mij dus van af..
En toch blijf ik trouw aan mijn Edward. (L) Heb de XXL poster uit de hitkrant niet voor niets oopgehangen. (4Posters groot!) && alle films gezien, en alle 2 die al uit zijn, thuis liggen.. En alle boeken ofc hier liggen.(: