kun je beter geen andere naam verzinnen
want op de pagina ervoor is al een Noa
Kan wel maar zowieso die andere heet Noa, en mijne Noah.. dus er zit wel een verschil in toch?. Bij America's next top model waren er ook 2 meisjes die sara / sarah heette, maar als het echt moet.. Pff Noem haar dan maar gewoon Mimi ofzo:)
@Nina: oeh ik ga ze meteen downloaden en klaar maken voor de 1e opdracht/photoshoot
@Mimi: nah mij maakt het niet uit dat die van jou Noah heet ik zet bij de foto's toch de naam erachter van de gene wie de sim had gemaakt
en tis okay als je een volwassene gaat maken
@ Caesar
zo min mogelijk, maar volgens mij als Jer ze download dan krijg je het bijv. het gedownloade haar er wel bij.. maar liefst zo min mogelijk of helemaal niks.
een aangezien ik weet dat jij alleen maar sims3packs gebruikt maakt het niet zo heel vele uit,maar zoals Mimi al zegt, 't liefst zo min mogelijk tot geen
Mijn simmiej, Kathy Wong (thanks voor de bedachte naam 'kathy')
Haar haar is wel een download, en haar truitje ook:( oeps.. maar dat truitje is een sims3pack dat haar helaas niet, Hier de download link. Als het goed is krijg je dan ook dat gedownloade haar lijkt mij?
@Caesar: jou sim lijkt op dat ene vrouwtje uit Glee, die een crush heeft op mr. Schuester ;o Leuk
Je kan trouwens laten downloaden zegmaar via de sims 3 officiële site. Uploaden eerst via CAS en daarna via het opstartprogramma. Dan staat hij bij 'mijn studio' ergens.
@Ceaser: uhm
als je een account heb op de officiële simssite, en je je spel daar geregistreerd heb dan gaat het als volgt:
1. ga naar CAS/spiegel/kledingkast
2. ga naar de 3 puntjes bij het plaatje van je simonderin
3. klik op 'sim delen' en vul de naam in
4. open je startprogramma
5. ga naar 'upload' en vink je sim aan, en klik op uploaden
6. ga naar jou pagina, en zoek bij 'mijn studio' jou sim op en plak hier de link
@Mimi: van het kapsel maakt het niet uit, die heb ik zelf namelijk ook dus
@Esmee: maakt niet uit
iedereen heeft nu ingeleverd(op Ceaser na voor de downloadlink)