Ik heb een beetje slecht nieuws geloof ik. Mijn laptops harddisk is naar de maan, en de laptop moet voor ongeveer drie weken in reparatie. Al mijn gegevens zijn weg, en ik moet alles opnieuw installeren. Ik baal hier zeker van, omdat ik op deze computer geen sims mag spelen, want dan wordt de computer te sloom, en Wereldavonturen ligt bijna/ al in de winkel. Ik wil zeker een nieuw verhaal beginnen als ik weer sims kan spelen, maar dat gaat lang duren, dus het spijt me, maar dit verhaal krijgt een nog al raar einde. Op de screenshots (die nu ook weg zijn) stonden plaatjes van hoe Hailey en Xander hun eerste kus hadden, en hoe ze later trouwden en een nieuw huis kregen. Andrew stond letterlijk in het spel op het moment om op te groeien, maar hoe hij er dan uit zo zien zullen we nooit weten. Heel jammer dus, maar het gaat denk ik niet anders.
Tessie, als je d'r laatste post had gelezen wist je dat ze niet op d'r laptop kan maar aangezien die 3 weken al voorbij is vraag ik me af wat ze dan doet