Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 22 van 132

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Heb jij een lief?

Aw wat lief Super.
Echt een romanticus.
Maar ik heb ook laatst iets liefs gedaan. Ik liep 2 maandjes gelden (hand in Hand) Heel lief door de stad met hem. En toen stopte we voor een winkeltje met allemaal mobieltjes. hij zag er een (weet niet meer welk model) en hij vond hem echt prachtig. we liepen naar binnen keken naar de prijs; 170 euro! Teleurgesteld liepen we naar buiten. Nou toen ik thuis was besloot ik eens iets leuks voor hem te kopen. Ik heb een bijbaantje bij de Sephora :woot En daar heb ik dus extra hard gewerkt en nu 2 weken gelden had ik genoeg geld voor dat mobieltje. ik storm naar de winkel en laat hem moooooi inpakken. ik loop naar zijn huis. Hij doet open en voor de lol Ga ik op mijn Knieën Hij schrikt zich dood. En ik geef hem de mobiel. Hij viel haast flauw toen hij dat ding zag. Hij is zoooo lief. Ik heb Via Via gehoord dat hij nu iets terug wil doen. afwachten!!! :wub :wub :knuffel :knuffel :knuffel
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Emma

Ja ik hou van verwennen. En nog wel met bloed zweet en tranen. Na behalve de tranen. ik heb me namelijk twee keer gesneden aan Cadeau Papier in de Sephora :cursing
Afbeelding
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nako wat lief ik zit voor een project bij neerelands bij haar in de groep en dus kan ik meer in contact komen ik heb haar msn al zodat we wat meer kunnen praten :woot
Afbeelding
maike0090

Wat lief Nako :laugh

OMG ik heb twee crushes xd
WOepsieee :P
Naja die ene had eerst een kipling en nu niet meer en nu vind ik hem nog leuker en ik zag hem lopen en ik zei "hoi" en hij ook "hoi" en toen liep hij zo heeel stoer door. Zo schattig 8-)
Afbeelding
Emma

Haha Ja klopt. Maar ik steek liever heel veel moeite in een kadootje. Ow wacht even Bloedneus.
Afbeelding
Emma

Aw. Ik heb ook iets liefs gedaan nadat ik mijn ex-bff had gebeten. Stond mijn Boyfriend dus bij de hapjestafel (we waren op een feestje) sprong ik hem op zijn nek. niet zo een goede actie want we plurden allebei naar achter. en ik was hyper van het teveel aan suiker. dus je raad het al meeegaaa giechelbui
Afbeelding
maike0090

caesar11111 schreef:
@ Nako ... wauw, 170 euro :scared
wat lief van je, voor mijn liefje zou ik gewoon
wat koekjes bakken ofzow :p
lekker goedkoop :3
krent! :lol
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik zou ook koekjes bakken hoor... dat cadeau is dan een lief gebaar, maar als je koekjes bakt zit er toch iets persoonlijks in.. (wel oppassen dat ze niet aanbranden! :scared)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie