Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Mich.....
Mest analist Mest analist

That's Mich.....

Nou, ik zal me ook maar eens een keer voorstellen xD

Ik ben Mich..... en dat is niet mn echte naam(A) ik speel sinds iets minder dan een jaar de Sims3.. bevalt erg goed trouwens^^ ook de sims 3 WA en Ambities zijn bij mij thuis aanwezig.. ik ben deze maand 18 geworden, dus eindelijk volwassen :laugh ik ga nog wel steeds naar de middelbare school, zes atheneum inmiddels.. mn voorsteltopic is misschien wat aan de late kant, maar ik moet op dit moment eigenlijk een samenvatting maken en daar heb ik niet zo zin in(A) eeehm.. wat zal ik nog meer eens neerzetten.. hobbies doen het altijd goed.. nou eeehm.. ik speel piano al 7 jaar ofzoo.. en ik tennis een keer in de week.. wat ik het liefst doe als ik de sims speel is tombes ontdekken.. of een machinima maken.. die zijn niet op internet te vinden, want ze slaan nergens op dus zet ik ze niet online xD verder ben ik zo'n beetje elke dag op s3n.nl.. erg veel interessante dingen doe ik trouwens niet.. ik hou geen dagboek bij ofzo.. dat zou namelijk heel saai worden als ik dat zou doen xD ik lees vooral veel forums om informatie op te doen en te kijken of ik andere mensen kan helpen.. eigenlijk best saai, maarjaa.. That's me.. nou.. dat was het wel zo'n beetje.. :laugh
''Faber est suae quisque fortunae''
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: That's Mich.....

Welkom :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie