Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 38 van 45

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik vormde mijn lippen op de hare voor een tedere zoen, die
steeds heftiger en heftiger werd.
Ik omhelde Poppy zo stevig dat ik moest oppassen dat ik haar buik niet finkneep.
We verplaatste onze innige kus op het bed.
We kropen gezellig onder de lakens en droomde luidop over
onze kindjes.
Met haar krullige haren lag Poppy languit op mijn stevige borstkas.
Ik besefte iets, met haar Poppy wil ik mijn leven delen ...
" Poppy," zei ik met schorre stem.
" ik wil je iets belangrijker zeggen ..." ...
-Thomas-
caesar11111

Ik verplaatste me op bed en zat op m'n knieen op de zachte matras.
Poppy gleed van mijn buik en zat recht,
ik pakte haar hand vast.
Verwachtingsvol keek ze me in mijn lichtgroene ogen.
En dat al maar bekende gevoel van verliefdheid dwarrelde rond in m'n buik.
" Poppy, m'n liefste" fluisterde ik zacht ...
" Wil je met me trouwen ... je leven met me delen ?"
De krop in mijn keel werd groten.
Zenuwen raasden door m'n buik ...
-Thomas-
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wat, Thomas vraagt me ten huwelijk? Ik denk diep na. Ik hou zielsveel van hem, en de laatste dagen zijn we nog hechter geworden. Maar is het wel veranderd. Dan weet ik het.
"Natuurlijk wil ik met je trouwen, Thomas. Maar dan op een voorwaarde. We moeten eerst elkaars ouders ontmoeten."

- Poppy
Nina

Rowena wordt al vroeg wakker door de zon die in haar slaapkamer schijnt. Naast haar ligt Leroy. In de andere kamer ligt Ashi vredig te slapen. Rowena gaat even bij haar kijken en loopt daarna met een lekker kopje warme thee naar het balkon. Ze gaat op de rand zitten met haar benen bungelend over de reling.
Rowena drinkt haar thee op en bekijkt de stad, haar stad Bridgeport. Opeens gaat de deur en valt Rowena bijna voorover. Leroy, die net naar buiten kwam, kan haar nog net tegenhouden.
'Pfoe, dat was echt heel erg schrikken. Waarom zit je ook zo gevaarlijk?'
Rowena heeft tranen in haar ogen. Wat nou als Leroy niet op tijd was geweest? Dan lag ze daar beneden... waarschijnlijn niet levend.
Snel slaat ze haar armen om Leroy heen. 'Je bent de beste,' fluistert ze en dan horen ze het gehuil van Ashi.

Essel / Rowena Ferreira is gered door de beschermengel.
Nina

Wie stemde er op wie?

LotsOfNothing - Nako
Caesar11111 - lucsims
Essel - Essel
o0simsfreak0o - Essel
Hikari-Desu - LotsOfNothing
TezzieSimz - Jenny
Mastvlag - Maritttt
Jenny - Jenny
Nako - Sterren
JustMyLife - Mastvlag
Dotted - Mastvlag
A&LBestiessForever - A&LBestiessForever
Sterren - Nako
Spiderlady - Spiderlady
Maritttt - Essel
lucsims - lucsims
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik ging achter mijn piano zitten. Toen ik nog een klein jongetje was, hebben mijn ouders die voor mij gekocht. Ik wilde erg graag mezelf begeleiden bij het zingen. Later zouden er nog veel meer instrumenten volgen, maar mijn piano bleef me altijd het liefst. En ik had hem nog steeds.
Ik streek met mijn handen over de toetsen. Ik liet melodie vloeien via de toetsen. Voor deze muziek had ik geen bladmuziek nodig. Ik zong bij de muziek. Ik voelde me rustig, en ik hoefde me geen zorgen te maken om de wereld om me heen.
Dit was gewoon alleen ik, en de muziek.

- Maurice
Afbeelding
Terug!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Vandaag is de dag dat ik ga bevallen! Thomas bestelde een taxi en samen rden we naar het ziekenhuis. Daar kwam ik gelijk in een behandelkamer te liggen, wat ik wel erg fijn vond. Thomas gaat nog even naar huis om wat spullen te halen om het me gemakkelijker te maken: kleren, toiletspullen, sloffen.. Die schat.

- Poppy
Emma

Rowena is nog een beetje trillerig van de bijna val. Ik heb Ashi in mijn armen. Ik druk haar tegen me aan.
Het was alsof ze wist dat Rowena bijna van de balkonrand afviel. Ik knuffelde haar. Ik zette haar weer op de grond. Ineens bedacht ik me iets, Vandaag zou Poppy bevallen! Ik belde Thomas na drie minuten wachten hoorde ik zijn voicemail. Ineens hoorde we weer gepingel. Het sloeg niet erg veel op. Misschien moesten we Maurice vragen haar wat te leren. Ik liep naar Rowena en tilde haar op ik draaide drie rondjes en zette haar weer neer. Daarna zoende ik haar
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Liza

Ik deed de deur open. Ik zag Dane. Ik omarmde hem en gaf hem een kus op zijn wang. Wat erg.. "Al dat nieuws.. Ik vind het hier niet meer veilig. Trouwens ik heb een hond.. Het is een berner sennen en hij heet Sunny." Ik zag dat Dane niet zo happy was. "Wat is er?" Zei ik en ik omhelzde hem nog een keer..

*Emily.

Laatst gewijzigd door Liza op di 12 okt 2010, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Toen ik bij Maurice aanbelde hoorde ik paino muziek.
Ik pakte de reserve sleutel onder de stoeptegel vandaan en liet mijzelf binnen.
De piano muziek kwam dichterbij.
Toen stond ik achter Maurice.
Hij keek om.
'Je speelt mooi' zeg ik.
-Brooke-
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Het is al laat in de avond en mijn vliezen zijn niet gebroken, Is dit wel normaal? De dokters wisten toch zeker dat de baby's vandaag geboren zouden worden? Ik vraag een dokter om hulp.
"Laten we het nog even onderzoeken." zegt de man.

De resultaten zijn erg schokkend. De baarmoedemond is geblokkeerd! De dokters hebben geen idee hoe het is gekomen. Snel word ik naar de behandelkamer gebracht en ik word verdoofd...
Ondertussen zou de assistente het slechte nieuws aan Thomas vertellen. Wat ik niet weet is dat de operatie levensgevaarlijk kan zijn, voor mij en de baby's.

- Poppy
Emma

Rowena is vanavond vroeg onder de wol gekropen. Snel loop ik naar de schuur. Ik schuif de kast opzij en loop de trap die daaronder staat af. Ik leg mijn hand op de glazen koelcel die daar staat. Hij is nog koud. Ik loop naar boven en pak een schop. Daarna loop ik naar boven,Schuif de kast weg en loop terug naar de begraafplaats. Ik begin het graf van Ashley uit te graven. Daarna Til ik haar lijk op. Ik doe de kist dicht en laat alles zoals het was geweest. ( Zonder Ashley Natuurlijk) Ik ren terug naar de schuur en leg het lijk in de koelcel. Ik leg mijn hand op de kist. En vertel wat ik vandaag heb gedaan. Dan loop ik terug. Ashi huilt. Rowena staat wanhopig met Ashi in haar handen. "Ik snap het niet! Normaal gaat ze altijd slapen!" Ik neem haar over. "Ga maar naar bed" En ik kijk Ashi aan. Ineens staat Ashley voor het raam. Ze draait zich om en er biggelen dikke tranen over haar wangen. Ik kijk Ashi aan. Ze beweegt haar mond ik hoor met Ashley's stem: "Waarom" Dan verdwijnt ook Ashley's gedaante.

-Leroy
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik viel bijna van de pianokruk. Daarna werd ik rood, Brooke was binnen gekomen, en ik had het niet eens door.
"Umm, wil je wat thee?" stotter ik. Ik loop snel naar de keuken om mijn rode gezicht te verbergen, normaal laat ik me nooit zo los in de muziek, ze moet vast denken dat het raar van mij was om haar niet te horen. Ik schonk de thee in, en gaf Brooke een kopje.
"Gezellig dat je weer eens langskomt," zeg ik, en geef haar een knipoog.

- Maurice
Afbeelding
Terug!
caesar11111

Paniek sloeg me om het hart ...
3wat?" sputterde ik .
De woorden als' bevalling' en "levensgevaarlijk voor moeder en kind"
maalde door mijn hoofd ..
Dit moest goed aflopen.
Ik liep naar Poppy toe, greep haar hand en streelde haar langs haar wang.
Ze was zwaar verdoofd dus kon niet goed praten.
Er verscheen een brede grijs over haar gezicht.
" Het komt goed.." mompelde ze.
Maar jammer genoeg kon ze haar tranen niet bedwingen.
Ik wist dat ze evenveel angst had als ik.
Snel kuste ik haar, alsof het onze laatste zou zijn.
-Thomas-
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Het blijkt een bloedprop te zijn die de baarmoederhals belemmerde. De chirurgen hebben het voorzichtig verwijderd. De bleodprop belemmerde de zenuwen die naar de hormoonkleiren leiden, die weer zorgen dat er weeen komen. De tweeling is er met een keizersnede uitgehaald.
Als eerst haalde de chirurg een jongetje uit mijn lichaam.. Hij huilde heftig, dat deed pijn in mijn hart. Ik weet dat het moet, de longetjes doen het, maar het doet je nooit veel goed als je kind huilt.
"Finn, mijn kleine Finn.." fluisterde ik.
Daarna proberen ze het andere kindje eruit te halen. Dit keer is het een meisje.
"Avalon, het is Avalon.." fluisterde ik.
Ik had van tevoren anmelijk babynamen bedacht, terwijl ik zat te wachten op de dokter. De namen waren nooit onder Thomas en ons ter sprake gekomen.
De navelstrengetjes werden doorgeknipt en de baby's werden gewassen en in doeken gewikkeld.

- Poppy
Emma

Ineens gaat de telefoon. Ik Neem op. Dan word mijn oor er zowat afgeschreeuwd. "Het is gelukt! De tweeling is Gezond!!. Finn En Avalon!! FEFELICITEERD!Schreeuw ik. Thomas snapt de hint en even later zijn we aan het praten over kinderen. "Ashi groeit snel!." EN er zijn wat tandjes aan het doorkomen. Ze heeft Rowena alleen gebeten. Waarom weet ik niet

-Leroy
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten