Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 4 van 10

SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

HEY!!
Volgens mij doet hij het wel.. maar 1 probleem en volgens mij is het niet zo dat je ook daadwerkelijk je simmies aan kan klikken en diegene kan laten huilen..
Ik leg uit:
ik was bezig met me sims en toen liet ik ze een paar keer achter elkaar bijvoorbeeld: Flirten, versiertruc, compliment geven over uiterlijk.
En toen kwam er ineens rechtboven in beeld: Je sims gaat zich vervelen als je elke keer dezelfde interactie gebruikt. (DAT HEB IK NOG NOOIT EERDER GEZIEN)
en toen mijn simmie geen zin had in dat hij versiert werd, toen werd hij meteen boos..:O (OOK NOG NOOIT EERDER GEHAD)
En er stond rechts bovenin ineens :
Shane heeft een rotdag vandaag....
:O
Maar ook bepaalde dingen hoe ze zich gedragen.. lijkt toch wel iets anders te zijn dan normaal:O
Dus volgens mij werkt hij wel alleen is het niet wat we denken dat die mod doet, vandaar dat we er problemen mee ervaren.. volgens mij werkt hij daadwerkelijk wel.. alleen ik had het ook eerst niet door..
Groetjes.
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Kittycattylion schreef:dat hoort gewoon bij de game, en je kunt daadwerkelijk wel je sims op commando laten huilen, etc. want dat kan ik ook! ;)
je moet wel op het schilderij klikken, niet de sims.

Nou ik heb het anders nog nooit meegemaakt met de sims3.. vandaar, en sins ik die mod erin heb krijg ik dat ineens in beeld.. vandaar..
Maar als ik op het schilderij klik gebeurd er niets. tenminste ik kan er niet op klikke hoorw.. alleen verplaatse :(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hmmm, ik heb dat ook nog nooit in beeld gehad; "Je sim heeft een rotdag vandaag". Maar we dat je sim zich gaat vervelen, dat is heel normaal ;)

Ik start de sims weer op, hopen maar dat hij het nu wel doet!!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn sims valt weer uit. Geen Chaos Mod voor mij dus :cry .
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik heb de cahos mod gedownload, maar hij werkt niet. Het Resource bestandje stond eerst in mijn mods map, maar toen ik het chaos mof bestand uitpakte werd het een package i.p.v. een sims3pack. Oke, misschien hoort het zo, dacht ik dan. dubbelklik op chaosmodpaining en het startprogramma komt automatisch in beeld. Ik zie alleen het schilderij niet in de downloads staan :S

Toen heb ik het geprobeerd door het resource bestandje in de packages folder te doebn, maar met hetzelfde resultaat :(
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

De chaosmodpainting is een .package bestand en hoeft alleen in de Packages map neergezet te worden.
Het resource.cfg bestandje moet in de Mods map
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post! ;)
Ik heb het zelfde probleem. Maar kun je dat 'mods verplaatsen naar mijn documenten' iets specifieker uitleggen?? :sweatdrop
Afbeelding
Liza

Verwijderen jullie wel de bestandjes die je moet verwijderen?

Want als je alles doet zoals daar staat lukt het wel hoor..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Kittycattylion
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

maike0090 schreef:
Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post! ;)
Ik heb het zelfde probleem. Maar kun je dat 'mods verplaatsen naar mijn documenten' iets specifieker uitleggen?? :sweatdrop
check de eerste post.. specifieker kan niet! ;)
maike0090

Kittycattylion schreef:
maike0090 schreef:
check de eerste post.. specifieker kan niet! ;)
Jaa ik heb nog een keer alles gedaan wat je zei, maar ik raakte een beetje in de war door het woord 'mods'. Ik twijfelde tussen de bestanden of de map maar het is dus de map, en daar staan de bestandjes in. Sorry ik lette niet echt op :fluit

Maarja ik snap het nu en ga het ff uitproberen

thnxx :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie