Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

189 berichten • Pagina 4 van 10

alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

SunShineMimi schreef:Leuk gedaan:D

PS: hoe hebben jullie je avatar zo mooi scherp gekregen ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet.. Helup:P
probeer hem eens op te slaan als .png, en ik gebruik altijd een foto die 3 tot 4x groter is dan me avater :D

maar er komen weinig nieuwe huisjes bij :O
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

alexie schreef:
SunShineMimi schreef:Leuk gedaan:D

PS: hoe hebben jullie je avatar zo mooi scherp gekregen ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet.. Helup:P
probeer hem eens op te slaan als .png, en ik gebruik altijd een foto die 3 tot 4x groter is dan me avater :D

maar er komen weinig nieuwe huisjes bij :O
Op slaan als png? oh nooit van gehoord.. Maar 3 tot 4 x groter.. huh kun je ht me mischien utileggen? want ik begin zowieso met een vrij grote foto waarbij me sims best ver weg staat sodat ik genoeg van haar hoofd op de foto heb om het zo te zeggen, maar dan elke keer wanneer ik hem passend maak komt het elke keer tot maar een klein randje om haar hoofd heen:( en totaal NIET scherp..
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

Mijn inzending:

Afbeelding
Dit is de voorkant van het huis en er zit meteen al een fout in: Inmiddels is er naast het huis een speeltuin. Later is die wel te zien. Zoals je ziet best wat ramen dus dat zal van binnen wel licht zijn!
~~~~~~~~~~
Afbeelding
De woonkamer; het is een kleine woonkamer maar ruimte voor 3 personen. Omdat het een starterswoning is is er waarschijnlijk meer nog niet nodig.
~~~~~~~~~~
Afbeelding
Dit is de eethoek, die stelt niet veel voor. Maar daar is de eethoek toch ook niet voor? Er is nog meer ruimte om te eten!
~~~~~~~~~~
Afbeelding
Er is een bar! Als je meer ruimte nodig hebt om te eten kun je eventueel de bar weg halen.
~~~~~~~~~~
Afbeelding
De badkamer; met de standaard dingen van een badkamer. ;)
~~~~~~~~~~
Afbeelding
Dit is de slaapkamer. Een tweepersoonsbed en voor noodzaak, of geld tekort voor een babykamer hebben we hier ook een wiegje geplaatst.
~~~~~~~~~~
Afbeelding
Dat was de binnenkant van het huis. Hier is nog een kleine speeltuin met een bankje om toezicht te houden.
~~~~~~~~~~
Afbeelding
Hier is de plattegrond van het huis om even de kijken waar alles precies stond.
~~~~~~~~~~


Dit was mijn inzending. Ik ben binnen het budget gebleven maar toen ik een printscreen maakte werkte die niet. Ik zal nog even kijken of het lukt binnenkort.

Ik hoop dat jullie het mooi vonden.
xx Anna.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten