Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 152 van 250

Dewaah!
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt

A&LBestiessForever. schreef:Op publish drukken. :D
Dat ahd ik ook gedaan, maar dan vraag ie hoe ik mijn web-site wil noemen, ofsoow. en dat klopt dan nmeit. en kijkt ik op die web-site en klopt het nog steeds niet . Omg
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dewaah! schreef:
A&LBestiessForever. schreef:Op publish drukken. :D
Dat ahd ik ook gedaan, maar dan vraag ie hoe ik mijn web-site wil noemen, ofsoow. en dat klopt dan nmeit. en kijkt ik op die web-site en klopt het nog steeds niet . Omg

Je moet dan op de link klikken.. En dan kom je bij je website. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
plykier1
Podium hulp Podium hulp

De roostermakers op school hebben weer eens laten zien hoe goed ze roosters kunnen maken :thumbdn (niet dus)
Morgen het eerste uur vrij, daarna Engels, pauze van 20 min., daarna 2 uur tekenen(op mijn school doe je dan niks anders dan kubussen tekenen, nutteloos dus), 3 uur vrij, en dan 1 uur geschiedenis :mad
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

hebben jullie van die stagiaires dan? Wij hadden die ook een paar x.. Die mensen kunnen echt geen orde houden :lol (wel zielig eigenlijk, maarja.)
Heb donderdag gym. We gaan met een nieuw onderdeel beginnen, ben benieuwd wat we gaan doen. Hopelijk gaan we niks turn-achtigs doen, dat wordt een hel :blink
Ben totaal niet lenig weet je ;)
Liza

Hikari-desu schreef:Omg... xD
Ik weet nog dat ik ooit eens een droog spel speelde op spele.nl.
Volgens mij heet dat Black knight.
Zo'n droog riddertje moet je op allemaal spullen (en mensen :twisted) slaan en krijg je muntjes :3

Speelde ik ook eens. XD

Maar de kinderen uit de klas mogen gym les geven, daar worden we dan op beoordeelt, alleen ik mag niet met bril gymen, en dat is dus irri, want ja, als ik les moet geven, dan kan ik niets zien. XD

--------------------------------------

En wij hebben een lieve stagier in de klas en hij heet Rik en hij is echt aardig, en totaal van nu, en heeft een vriend die skateboard, en als ik perongeluk scheld in de klas zegt hij zo van: Sommige dingen zijn inderdaad (..) XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
o0simsfreak0o

in de eerste hadden we een stagiaire voor gym, en we gingen alleen maar taekwandoën ofzo iedereen was blij toen ze weg was :'D

nieuwe ava ;3

in het groot:
Voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten