Oke: zoals jullie weten heb ik problemen met mijn Vista computer en speel nu XP op mijn computer.
Dat werkt echt voor geen meter, loopt traag en ziet er niet uit en ik heb eigenlijk geen zin meer in De Sims 3 op deze manier omdat het eigenlijk niet te spelen is.
Dus er zijn 2 dingen die ik kan doen:
1. Iemand die echt verstand heeft van computer (Nefje bv) vragen langs te komen en me te helpen. Ik ben niet zo technisch en snap niks van al die dingen die ik moet doen om het weer werkend te krijgen.
2. Vista upgraden naar Windows 7: mijn 32 bit computer kan dat aan en zo te zien kan ik veel programma's bewaren. Zie de bijgevoegde zip. Het liefste zou ik dus Windows 7 installeren met behoud van de meeste van mijn programmatjes.
Wel vraag ik me af of als Windows 7 wordt geinstalleerd de eventuele resten van De Sims 3 worden weggehaald en ik De Sims 3 weer op een normale manier kan installeren.
1 van de redenen waarom ik wil dat De Sims 3 helemaal van mijn comp af gaat is deze error die ik krijg als ik De Sims 3 Ambities en zelfs CAW en CAP eraf wil halen.

Over het kopen: ik heb er geen geld voor, de enige manier om het te doen is via Wehkamp en dan op rekening maar welke moet ik dan hebben / kopen?
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten ... =windows+7