Hij valt uit! Als ik een nieuwe familie wil creeëren!
Ik heb het gewoon gedelet. Wel erg raar. Heeft iemand anders daar geen last van.
De Launcher start niet meer. Ik ga denk ik gewoon supersnelle opnieuw installeren .
wat vreemd!
de Chaos Mod is volgens mij (kan ook wel zo zijn) geen core mod, dus problemen zoals een niet-werkende launcher zouden er niet door veroorzaakt moeten worden.. kan ik je er misschien mee helpen? ^_^
Kittycattylion schreef:wat vreemd!
de Chaos Mod is volgens mij (kan ook wel zo zijn) geen core mod, dus problemen zoals een niet-werkende launcher zouden er niet door veroorzaakt moeten worden.. kan ik je er misschien mee helpen? ^_^
Ik ga alle sims opnieuw installeren . Alleen Supersnelle werkte niet .
meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post!
Kittycattylion schreef:meerdere mensen ervaren dit probleem.. misschien kun je proberen (als je Ambities hebt) je Mods te verplaatsen naar Mijn Documenten? staat ook uitgelegd in mijn eerste post!
Ja ik heb ambitiies.. dan ga ik dat even proberen.. had hem namelijk al in het mapje W.A gezet..
maar ff proberen
Nou ik heb dus een probleem met de chaos mod. Als ik dat bestandje in de juiste map zet valt mijn spel elke keer uit na een minuut. Hoe kan ik dit oplossen? D=