Ik zit hier met een Energie drankje en met moeite mijn ogen open te houden, maar ik ga toch nog even plaatjes er op zetten met tekst. En daarna gelijk weer simsen.
Voor de gene die het bij hoofdstuk 5 al hebben gelezen, dat hoort nog bij de plaatjes die komen. Dankzij stomme weebly update is het dus al online gekomen. Sorry daar voor
Mooie update Angelica! Een vraagje, misschien is het een idee om een link per update te maken? Want als ik ga kijken in dit topic moet ik de hele tijd heen en weer voor het verhaal, en voor de reacties.
Ze denkt aan schone was tijdens het persen. ;a Joh, wanneer ook niet he? & Natuuuurlijk luister ik 'over again' tijdens het lezen. Lekker toepasselijk. ;o
JustMyLife schreef:Mooie update Angelica! Een vraagje, misschien is het een idee om een link per update te maken? Want als ik ga kijken in dit topic moet ik de hele tijd heen en weer voor het verhaal, en voor de reacties.
Dat van de link gaat niet,het is niet zoals een post op het forum hier. het is een echte site laat maar zeggen. + Dat is ook best veel werk. Dus het scrollen zou dus helaas moeten blijven helaas. Als ik er iets op vind dan zul je het snel genoeg merken !
+ Mijn link staat onder mijn post en ik post regelmatig
Ik ga nog even proberen te simmen. maar ik kan niet beloven dat er vandaag nog iets online komt, en zal mij daarom gaan dwingen om morgen de update online te zetten.