Wegens drukte met school komt er voortaan maar 1 x in de week een update, op de zaterdag dus

Maar in de vakanties zullen het wel meer zijn natuurlijk!!!
Nieuwe update

David kwam naar Tina toe op hem stond te wachten in een restaurant. Ze keek naar de vissen. David kwam binnen.

"Mag ik nu mijn mobieltje terug?" vroeg David.
Tina gaf het direct terug. David wou weer vertrekken maar Tina hield hem tegen.
"David, luister even. Waarom gaan wij niet lekker zitten even?" stelde ze voor.
"Moet dat nu? Ik heb morgen school en het is al laat!"
Tina wist dat Leyla elk moment kon binnen komen en deed er alles aan om David binnen te houden.

"Maar, David...Ik ben...Ongesteld geworden gisteren! En sinds ik alleen ben, ben ik bang om het weer te worden enzo." verzon Tina ter plekke om zijn aandacht te trekken.
"Wat is er met jou aan de hand?" zei David verbaasd.
"David, ik wil gewoon dat je voor mij gaat. Maar als jij voor Leyla gaat, snap ik dat. Maar zou je me nog een laatste kus willen geven?"
Op dat moment kwam Leyla naar binnen...

Tina schrok dat Leyla er al zo snel was. Tina besloot niet te aarzelen en greep David beet...ze ging hem zoenen.

Leyla wist niet wat ze zag...
"Oh mijn god!" riep ze alleen...ze had er geen woorden meer voor.

David duwde Tina van zich af en draaide zich om. Hij zag dat Leyla weg rende.
Hij keerde zich woest naar Tina.
"Ik wil jou nooit meer zien!" zei hij boos. Hij rende achter Leyla aan.

"Leyla, niet weglopen! Luister naar me." riep David.
Leyla stopte met rennen en bleef staan. Haar hoofd zakte helemaal in en tranen gingen over haar wangen.
"Hoe kon je! Al die tijd probeer ik onze relatie goed te krijgen en jij gaat gewoon met Tina?!"
"Nee, helemaal niet, nou...eerst wel maar..." David wist het niet goed over te brengen...
"Ik wil niets meer met jou te maken hebben, het is uit!" zei Leyla verdrietig.

De volgende dag nam Marco een frisse duik in het zwembad. Voor hem altijd eerlijk om zo te beginnen aan een nieuwe dag.

Samuel zat naar Marco te kijken op een afstandje.
Samuel keek vooral naar Marco's lichaam.
"Hmm...waarom zou ik ook niet eens gaan zwemmen?" dacht Samuel.
Elise was nu toch aan het slapen...

Samuel rende naar zijn slaapkamer en deed zijn zwembroek aan. Hij wou weer terug naar buiten maar kwam Mariska tegen op de gang.

Mariska schrok van Samuel.
"Samuel, wat wou je doen?" vroeg ze verbaasd.
"Ik...ik wou bij die lekkere Mar...of ik bedoel, IN dat lekkere zwembad gaan. Hihi..." zei Samuel zenuwachtig.
"Hmm...Oké maar Marco zwemt er nu in...En hij zwemt nu even liever alleen. Dus kleed je maar weer om. Jij mag mij vandaag helpen." stelde Mariska voor.
"Ooh, maar mag ik echt even niet erin duiken? Ik heb echt frisheid nodig." smeekte Samuel.
"Dan neem je nu een douche, en dan kleed je om en ga je me helpen met boodschappen. Daarna ga ik shoppen." zei Mariska.
"SHOPPEN?" vroeg Samuel.
"Ik ben gek op shoppen, dan doen we dat!" zei hij vrolijk.

In de middag zat John verdrietig in het parkje. Kim was er toevallig ook en zag hem daar zitten.

"John, waarom zit je hier zo alleen?" vroeg Kim bezorgd.
"Ik mis Julia heel erg, ik snap gewoon niet dat ze zomaar ervandoor is gegaan." zei hij droevig.
"Loop een stukje met mij mee..." stelde Kim voor.

Samen liepen ze door het parkje verder.
"Weet je John, Julia heeft het erg zwaar. Ze heeft gewoon tijd nodig om de dood van haar zus te verwerken." zei Kim.
"Maar ik dacht dat Julia altijd zo sterk was, en zeker niet dat ze me zou verlaten." zei John verdrietig. Hij keek droevig voor zich uit.
"Het is inderdaad zwak van haar, maar ze komt heus wel terug." zei Kim.

In de avond kwam Uzlem op bezoek bij Hans en Gina.
Hans deed open en liet haar naar binnen. Uzlem en Hans hadden besloten de waarheid te vertellen aan Gina.
"Wat moet zij hier?" vroeg Gina.
"Gina, we gaan je iets vertellen...En je zult het niet leuk vinden." zei Uzlem moeilijk...
"Wat dan?" vroeg Gina.
"Uzlem en ik houden van elkaar..." zei Hans.
----------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels