Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 1 van 2

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

What Happend?

Ik ga hier een nieuw dagboek beginnen (DUhh) Het gaat over een meisje dat op 14 jarige leeftijd is ontvoerd in haar slaap. Inmiddels is ze al 24 maar toen ze wakker werd was ze in een eng huis ze wist niks meer. behalve haar naam Maya. Ze kon niet koken,niet lezen,niet schrijven. Het was doodeng. Elke avond komen er meubels in haar kleine huisje zonder deur en kogelvrije ramen. Langzaam ontdekt ze dat het niet zo verschrikkelijk is. ze vind elke dag iets nieuws in haar kledingkast helaas is het wel heel klein en alles wat warm is is gescheurd erg koud heeft ze het dus wel.

Zachtjes snurkend lag ik op mijn bed. helaas werd ik wakker gemaakt door een zacht zoemend geluid. Er was weer iets aangekomen. ik stond op en rekte me uit. even rilde ik. het was echt megakoud.

Afbeelding

Er waren: Een tas met verftubes, een schildersezel,schildersdoeken,en kwasten aangekomen. Ik wist zeker dat ik een groot deel verftubes vandaag al zou gebruiken voor de meubels.

Afbeelding

Ik pakte de tas met tubes. en keek rond. Ik zou beginnen met de tafel. ik rommelde in de tas en haalde een witte tube acrylverf eruit.

Afbeelding

ik kneep de tube uit op de tafel en rommelde in de tas en vond een grote brede kwast .
snel begon ik de grote kwast over de tafel en de stoelen heen en weer te bewegen.ineens bedacht ik me dat ik beter had kunnen beginnen met het aanrecht want hier moest ik nog eten.

Afbeelding

helaas was de tafel al helemaal wit. ik kon er niks aan doen het was al gebeurd.nu moest ik maar op bed eten.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Emma

Re: What Happend?

Ja ik dacht er ook aan maar dit meisje wordt niet verkracht ze zit gewoon opgesloten en mag 1 keer in het jaar vrij word dan geblindoekt en terug gebracht naar het huisje

Zometeen update
:flapper
_________________________________________________________________________________

Afbeelding

Ik bedacht me dat de tafel er veel beter uitzag en pakte een spons. Met die spons begon ik het aanrecht te boenen en te soppen en er kwam iets heel moois uit dit is het resultaat:

Afbeelding

Als het aanrecht er zo uit kwam te zien door het soppen wat gebeurt er dan met de boekenkast?

Afbeelding

Ik boende en sopte en schrobde en uiteindelijk bleek er een supermooi chinees patroon onder te zitten.
Maar toen ik me omdraaide stond er dit

Afbeelding

AfbeeldingVrolijk dacht ik dat mensen me wel erg verwende vandaag.

Ik liep naar de badkamer en pak de borstel uit het kastje achter de spiegel.
Ik begin al de knopen en klitten uit mijn haar te borstelen en na een kwartier
zijn al die eeuwenoude klitten en knopen weg.Dit is het resultaat.

Afbeelding
Ik hoor een zachte bons en loop naar de klerenkast. Ik Besluit toch maar eens die gescheurde kleren te dragen.Het T-Shirt dat ik aan had was vervaagd en licht gescheurd. maar vroeger was het mooi geweest dat was duidelijk. De spijkerbroek was splinternieuw maar bllijkbaar was iemand ermee gevallen of zoiets. En brandweerlaarzen. Wel lekker warm.'

Afbeelding

Ik hield nog steeds de spons in mijn hand en poets met het laatste beetje spons nog even de kast. Daarna spring ik op het bed en zet de kleine radio aan die me leert lezen. Ik hoor een klik en dan begint de les. Ik hoor het woord Sponsj Of zoiets en kijk in het boek. daar staat een plaatje van een spons een paar keer herhaal ik het woord en een uurtje later weet ik de woorden:Spons,Dakdecoratie,En Metaal.
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuk, ik vind het een leuk dagboek. :P

Origineel. Het is leuk maar het gaat wel snel.

Ik moest wel lachen om het feit dat ze met een radio en een boek woordjes leert. :p
Sponsj!
Afbeelding
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Kan wel leuk dagboek worden :)

Misschien letten op hoofdletters?
En niet altijd zeggen: 'Dit is het resultaat, dat zie je hier:'
Verspring niet met je tekst, de ene keer staat je tekst onder het plaatje en dan weer erboven...Dit maakt het wat moeilijk om te lezen (en te volgen).

Voor de rest weet je me te boeien, dus bij deze: UPDATE!!! :D
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Emma

Update :flapper
_________________________________________________________________________________

Afbeelding
Na een lange dag leren ( :P ) Spring ik in mijn knalrode pyjama onder de dekens.
Hopend dat ik morgen de was eens een keer kan doen.

Afbeelding
En ja hoor als ik wakker word staat er een wasmachine Jeej. Snel gooi ik al de was er in en schud er ook een flinke dosis wasmiddel bij. Dan doe ik de wasmachine dicht en zet hem aan. Tenminste dat denk ik want er stond een knopje met een rondje en een streepje en daaronder het woord "Om" Ofzo.

Afbeelding
Ik loop daarna meteen naar de keuken. Ik kijk naar de plaatjes die op de muur hangen daar staan alle recepten op. Ik zie een kommetje,Die pak ik. Dan staan er 2 eitjes. die gooi ik in de kom. dan staat er dat ik de schillen er uit moet halen als ik die eruit trek druipt het schilletje van de ei.

Afbeelding
Ik pak een lepel en roer in het kommetje giet er een beetje melk bij en roer verder. Dan neem ik een lik. Niet verkeerd. Snel in het wafel-ijzer en dan eten.

Afbeelding

Nou moet het wel in het wafel-ijzer. ik bedoel dit is ook lekker. dus giet ik het beslag in een kom en eet het gewoon zo.Ineens valt er een dikke klodder beslag op mijn pyjama . ik boen het uit mn pyjama en gooi die op de grond in mijn blote kont loop ik naar het bad.

Afbeelding

Dat vul ik met warm water en stap er in even lekker mijn haar wassen. Ik scrub mijn arm en poets me tanden. de tandpasta spuug ik uit in bad en loop met een handdoek om me heen naar de kast en kleed me aan.

Afbeelding

Ik zet een schildersdoek op de ezel en begin te schilderen. ik weet nog niet wat het wordt ik zit gewoon een beetje te klieren. dan spat er wat verf op mijn tand. Snel wandel ik naar de badkamer.

Afbeelding

Ik wrijf m'n winger over de plek en die is al snel weg.
Ineen verdwijnt de vloer onder me voeten. OWja het is vandaagg mijn vrije jaarsdag.

Afbeelding

Ik knijp m'n ogen dicht. als ik mijn ogen open doe sta ik in mijn geboorte huis. In een brandweersoutfit. Voor me staat Shark de jongen die me elk jaar weer terugbrengt. Ik zeg snel dat hij zijn haar eens moet knippen en loop naar mijn moeder.

Afbeelding

Ik vraag of ik wat kleren mag lenen. Mijn moeder staat zelf in een zwangerschapsjurk. Ik kleed me snel om. Was mijn haar met m'n moeders shampoo. Alleen bleek het ook een soort blonde haarverf te zijn.

Afbeelding

De dag gaat snel voorbij mijn vader werkt als brandweerman.
die is nu dus aan het werken.
Aan het einde van de dage vraagt mijn moeder me om een gunst.
"Wil jij alsjeblieft de baby meenemen?" Vraagt ze "Ja-Ja-Ja Ho-o-o-r. Ik kan het niet geloven ze vertrouwd haar dochter die geeneens kan lezen een Baby toe?!

Afbeelding

Ineens voel ik een steek in mijn rug. Ik val verdoofd op de grond.
Shark heeft me iets ingespoten.

Afbeelding

Ik wordt wakker in mijn pyjama en Julliana ligt in een wiegje tegen de muur.
Dit kan ik niet aan. Snel Zet ik een pannenkoek op het vuur, Ren naar Julliana Wikkel haar dekentje los en vind een meisje met prachtig blond haar.

Afbeelding

Het pannenkoekje vat vlam en meteen vliegt ook de muur in de fik. Daarna het fornuis. Ik sta met Julliana en een natte deken om ons heen in een hoek van de kamer. Al snel gooi ik de natte deken over het vuur heen dat dooft meteen.

Afbeelding
Afbeelding

De muur is opgebrand. Ik ren met Juliana Naar buiten. Ik ren door de stad en zie een superlief huisje staan. Ik ren naar binnen en alle lichten zijn uit. ik knip ze aan en zie dat er een kaart op de tafel ligt. die vouw ik open
Beste vinder,
Als je in mijn huis bent hou het alstjeblieft.
Ik ben op wereldreis en blijf haken in frankrijk hier zal ik wonen.
Liefs, Anoniem

Afbeelding

Wat een lief huisje.
Ik leg Julliana in een wiegje en pak een boek ga zitten en lees het.

Laatst gewijzigd door Emma op za 02 okt 2010, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk, alleen kloppen soms de foto's niet echt :?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma

Ja Sorry Soms vergeet ik te Fotograferen en dan mis ik ineens een foto :flapper
Afbeelding
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Zeker leuk om te lezen. Ben benieuwd naar de rest:D

Hoop dat het snel weer komt:)
BTW: erg leuk bedacht ook allemaal..
Het is trouwens wel erg snel overgegaan allemaal, van kidnapping en alleen zijn tot vrijetijd en met een baby in een nieuw huis. had het ook wel spannend gevonden als het echt een scary story zou worden:D Maar echt super leuk gedaan:D wou dat ik daar het geduld voor had.. maar steeds foto's maken en dan alles opschrijven is een hele klus maar miss dat ik ook wel een keer zoiets ga maken..
Respect
x
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Emma

Jaa.
Ik ga nu mijn laatste foto's gebruiken.

Update
Informatie: Als ik met blauwe letters schrij zoalsdeze Praat Julliana
________________________________________________________________________________
4 Jaar later

Afbeelding
Ik zucht. Die lange nachtdiensten worden me te veel. Ik lees. Mijn haar is inmiddels een meter langer ofzoiets. Toen ik promotie kreeg verwachtte ik niet dat ik ook zo'n lange tijd moest werken. Ik bedoel wie wilt er nou midden in de nacht een make-over? Zelfs de tattoo mevrouw is zelfs al weg.

Afbeelding

Ik hoorde hakken tikken, Een deur dichtslaan. En daar stond mijn moeder en Julliana. We zouden een nachtfeestke houden voor haar. "laar voor je Make-over?" Vraag ik aan mijn moeder. Ze knikt. Ik neem Julliana over en samen lopen we een andere ruimte in.

Afbeelding
Na een bekvecht partij op leven en dood over de lengte van het haar dat er af zou gaan. Is het klaar. Ze heeft een van mijn oude broeken aan. en een topje dat haar echt heel goed staat.

Afbeelding
Ik heb geen foto's kunnen maken. Het was namelijk te donker. maar mijn lieve kleine meid is wel erg zelfstandig. Ze werkt nu zelfs als krantenmeisje.

Afbeelding
Snel trek ik mijn outfit aan. En ik haal mijn tas uit de onderste la. De kranten van vandaag heb ik gister gekregen.

Afbeelding
Ik prop een boterham met jam naarbinnen en ren uit het huis. Eerst naar Pappa's huis.

Afbeelding
Ik ren en gooi de krant voor het huis. ik wil niet dat de engerd die samen met pappa woont me ziet. Hij noemt me altijd Klungel en Garnaal.

Afbeelding
Ik ren weg en kijk om ik zie de engerd uit huis komen. nog net hoor ik hem schreeuwen: "Waag het niet om hier nog een keer te komen blinde garnaal!

Afbeelding
Na een paar kwartiertjes kom ik bij het laatste huis aan. Van mevrouw Linde. Ik geef de krant aan Haar. Daarna loop ik naar huis

Afbeelding
Vrolijk rij ik naar huis. Hopend dat ik nog optijd ben voor het avondeten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie