Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (oud station online 20-08)

Vandaag mijn Poppenhuis huis (Sims Dollhouse V2) weer online geplaatst. In deze kopie van het welbekende poppenhuis uit het spel, kunnen je Sims daadwerkelijk wonen. De hele achterwand van de woning is met ramen, zodat je dat echte poppenhuisgevoel krijgt. En dit huis is weer helemaal zonder downloads of storespullen. Het gebruikt alleen basisspel spullen.

Hier wat plaatjes. De link staat helemaal onderaan deze post.

Afbeelding

De keuken:
Afbeelding

Een slaapkamer:
Afbeelding

De achterkant bij avond:
Afbeelding

En tenslotte de woonkamer vanuit de tuin gezien:
Afbeelding

Natuurlijk blijf ik blij met aanbevelingen op de uitwisseling; of jullie nu wel of niet (opnieuw) downloaden.

Je kunt dit huis hier downloaden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (poppenhuis online 27-08)

Vorig weekend en heb ik weer een huis opnieuw online gezet: mijn 'Modern Palace' dat ik in seizoen 1 van Build my Dream voor de tweede ronde heb gebouwd.

Er was in die ronde geen budgetlimiet, maar één belangrijke voorwaarde: geen spat rood gebruiken (behalve in schilderijen en deco die niet om te kleuren waren). Verder was de lijst met wensen voor kamers behoorlijk lang: meerdere badkamers, meerdere slaapkamers, een bibliotheek, een balzaal, etc., etc..

Dit huis is gebouwd met enkel het basisspel. Het enige 'store'- object is de westerndeur, die bij Riverview zit (dus gratis). Ook is er geen custom contant gebruikt. Om het huis echt goed te kunnen bekijken kun je hier 114 screenshots bekijken. Als je je muis boven de pllaatjes rechts houdt zie je een korte omschrijving van de afbeelding.

Als dit huis je bevalt, dan blijf ik natuurlijk gek op jullie aanbevelingen (of je het nu wel of niet download).

Om het huis te downloaden, kun je hier klikken.

Nog even wat afbeeldingen van het huis. Eerst maar het vooraanzicht en een bovenaanzicht:
Afbeelding

Afbeelding

Het terras in de tuin:
Afbeelding

En de rotstuin met de vijvertjes op verschillende hoogte:
Afbeelding

Ik heb een apart huisje voor de tuinman gebouwd op dit kavel. Een plaatje van buiten en één van binnen:
Afbeelding

Afbeelding

En hier een paar afbeeldingen van binnen van het hoofdgebouw: de woonkamer en een logeerkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de prijzenkast transparant in de muur opgenomen, zodat je erdoorheen zo in de kamer ernaast kunt kijken:
Afbeelding

Als laatste nog twee plaatjes van het zwembad. Dat heb ik een beetje een Grieks gevoel proberen mee te geven. Let ook op de handdoeken naast het zwembad:
Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop natuurlijk dat ook dit huis jullie weer bevalt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (poppenhuis online 27-08)

Afgelopen week heb ik weer twee van mijn huizen online gezet.

Vandaag is dat het huis op de archeologische opgraving, 'Archeological Digsite House'. Dit huis ga ik ook met wat aanpassingen, gebruiken in mijn wereld.

Het idee erachter is, dat een zwerver heeft ontdekt, dat je 's nachts ook kunt slapen en wonen op zo'n plek. Nu kan je sim dat ook. In dit huis zit ook een kleine tombe, dus als je er echt van wilt genieten, kun je het beste de koop- en bouwmodus voorlopig niet gebruiken.

Er is geen custom content gebruikt. Als je dit huis leuk vindt, dan ben ik dol op je duimpje omhoog (als altijd). De download link staat zo helemaal onderaan de pagina.

Hier wat plaatjes. Eerst maar een overzichtsfoto en een plattegrond (zonder de tombe):

Afbeelding

Afbeelding

En dit zijn foto's van de keuken en de slaapkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Op deze plek worden de gevonden voorwerpen ingepakt:

Afbeelding

Een tempelruïne en de ingang naar het woondeel:

Afbeelding

Afbeelding

En tenslotte nog 2 plaatjes, gemaakt in het tombe-deel van dit huis:

Afbeelding

Afbeelding

Als je dit huis wilt hebben in je spel, dan kun je het onderaan deze post downloaden. Veel plezier er mee.


Het tweede huis, dat ik vorige week al online gezet heb, is weer een vegroting van iets uit het spel: het 'eenpersoons bed huis', (Single Bed House). Het is zo gebouwd, dat het, als dat ooit mogelijk wordt, ook als bed & breakfast te gebruiken is, met 8 gastenkamers. Onder het bed zit een grote parkeerruimte. En je sims kunnen de telescoop op het nachtkastje gebruiken, want daar is te komen. Verder bevat dit huis alles, wat je sims nodig hebben om comfortabel te kunnen wonen: woonkamer, keuken, fitnessruimte, 3 kinderkamers, een dubbele badkamer, enzovoort.

Ook hiervoor geldt weer, dat er geen custom content is gebruikt en dat ik blij word van die duimpjes. Ook deze link vindt je helemaal onderaan de pagina

Wat plaatjes. Eerst maar weer een totaalaanzicht:

Afbeelding

De keuken en de ouder-slaapkamer:

Afbeelding

Afbeelding

De dubbele badkamer:

Afbeelding

Twee plaatjes van buiten: de kinderspeelplaats en een bovenaanzicht:

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie de huizen weer leuk vinden en er veel plezier van hebben. Hieronder de downloadlinks:

Archeological Site House
Single Bed House

Een volgende update, zal hoogstwaarschijnlijk weer een filmpje van de wereld worden, al ben ik ook nog met twee fraaie huizen bezig :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (2 huizen online 18-09)

Ik vind beide creaties ontzetten mooi gemaakt! Maar dat bed vind ik toch wel echt geniaal! En dan met zo'n jeepje als speelgoed auto enzo. Heel mooi!

Denk dat ik die ruine wel ga downloaden, ook om ideeen op te doen :) Kijken wat er zoal allemaal voor dingen in WA te vinden zijn.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (2 huizen online 18-09)

Dit keer heb ik weer eens een echt, heel nieuw kavel gemaakt. Het is mijn eerste openbare kavel. Het is een tankstation, motel en oplaadstation voor de Renault Twizzy.

Dit kavel functioneert volledig als kringloopwinkel (als je Ambities hebt). Het was mijn bedoeling om een anders dan anders kringloopwinkel te maken en het Renault oplaadstation te laten 'functioneren'. Twizzy's, maar ook andere auto's, zullen daar bij de oplaadpalen gaan staan. Of ze komen bij de pompen van het tankstation te staan. Dat het ook een kringloopwinkel is, is wel logisch. Milieubewust als men is, wil men graag bijdragen aan recycling en het hergebruik van spullen.

De kringloopwinkel zit in de tankshop. Voor dit kavel zijn in elk geval twee gratis downloadsets nodig: de Fiësta-set (van de Amerikaanse EA-site, dus de taal even op Engels > United States zetten), https://store.thesims3.com/fiesta?intcmp=eaint=502 en de Renault-set (van de Europese EA-site, dus de taal gewoon op Nederlands > Nederlands laten staan), https://store.thesims3.com/renault.html . Verder zitten er de nodige store dingen in, maar die zijn niet essentiëel. Hoe het er zonder die dingen uitziet, kan ik natuurlijk niet zeggen. De uitbreidingspakketten zijn wel echt nodig, vooral Supersnelle Accessoires in verband met de benzinepompen.

Hier weer wat plaatjes.

Allereerst maar een overzichtsfotootje en 1 van het er naar toe rijden:

Afbeelding

Afbeelding

En hier een plaatje van de kringloopwinkel en het tankstation:

Afbeelding

Afbeelding

Dit is in het restaurantgedeelte van het motel:

Afbeelding

Afbeelding

Het buitenterras van het restaurant:

Afbeelding

Een bovenaanzicht van de motelkamers boven en de vergaderruimtes in de kelder:

Afbeelding

Afbeelding

De fietsenstalling:

Afbeelding

De hoofdingang van het motel en 2 van de hal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een paar nachtplaatjes. Hierop zie je ook, dat er een Twizzy in het oplaadstation staat:

Afbeelding

Afbeelding

En nog een laatste plaatje van het er naar toe rijden:

Afbeelding

Ik hoop natuurlijk, dat jullie ook deze weer leuk vinden en daarom aanbevelen op de uitwisseling.

Je kunt dit kavel hier downloaden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie