Marinaatjuh schreef:@ Essel & Ayumii: Echt? Nou ik hoop het zo want ik kan het combineren met school en ik vind het hartstikke leuk ook om te doen
Hiki, komt de uitslag binnenkort?
En dat vind IEDEREEN leuk om te doen Mij wel, ik ben erover uit Ik had even nagedacht, of ik het wel kan combineren met school, omdat in het begin ik mijn rooster nog niet wist, en nu dus wel Het lijkt me supergaaf Nu maar wachten
Deze week gaan we het eerste groepje nieuwe teamleden introduceren
Ge leest het goed... eerste groepje. 6-8 nieuwe teamleden in een keer zou een te grote invasie zijn. Er blijven dus sollicitaties openstaan en diegene die niet uitgenodigd zijn zullen wellicht later dit jaar nog uitgenodigd kunnen worden als we dat nodig vinden (als we hopelijk ook onze vernieuwde website zullen hebben).
In ieder geval iedereen al bedankt voor zoveel enthousiaste inzendingen en de reacties in dit topic dat jullie amper kunnen wachten. Helaas zullen we de meeste mensen die wat ingestuurd hebben moeten teleurstellen, alvast sorry daarvoor!
Nou, dat zie ik niet gebeuren.. Tenzij ze het nu al online hadden willen zetten Ik denk dat het van het weekend komt??! Al hoop ik nu ook natuurlijk... Hahaha.
Dat hoop ik ook c1 Er zitten veel goede mensen hier