Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 102 van 250

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt

Hoi all ff een vraagje, doe het maar hier want om er nou een hele topic voor te maken is niet nodig ;-)
Kan je de laatste update nou beter voor dat je supersnelle assecoures(hoe je t ook schrijft :$ ) erop zet updaten of erna? Iemand enig idee?

Heb trouwens een leuk verjaardags kado gehad van mn dochter en mn vrienden; Een zelfgemaakte sims kortingsbon met daar op het bedrag en de namen van degene die er aan mee gewerkt hebben en in de envelop zelf zat natuurlijk het echte geld. Zodat ik straks de nieuwste uitbreiding kan kopen. Vond het een geweldig lief gebaar en kado, ik ga m dan ook inlijsten.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Eerste dag school van de week zit er weer op. Opzich valt het best wel mee, de tweede. Nouja nu dan. Voor morgen maar 1 vak hw (geschiedenis) dus dat doe ik straks wel even ^^.
Nina

Nouja, lekker rooster. We hebben 1 week school gehad en nu opeens 16 vaste wijzigingen. Kende ik het net een heel heel heel klein beetje moet ik het weer opnieuw leren ^^ Maar meestal zit ik tot 3 uur op school, 1 of 2 week tot 4 uur.
Nina

Tja een leraar is (nog steeds) ziek sinds mei ong. vorig schooljaar en haar hadden ze wel lessen gegeven maar dat kan ze dus niet meer doen, dus krijgen veel klassen een andere leraar maar dat moet dan weer helemaal veranderd worden.
Marit.

Op school zei ik tegen 1 van me BFF dat ik een jongen knap vond.
Toen zei zij dat tegen andere en ze gingen hem zoeken, ik rende er dus achteraan om ze tegen te houden. :$
Maar toen stond hij daar en ze wees hem aan, ik werd dus knalrood. :$
Niet leuk :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten