Update 7: Ik mis papa!

"Kom Flore, het is al laat." Zei Chrissy vriendelijk.
"Nee nee! Niet bed!" Riep Flore teleurgesteld.
"Kom op, wat wil je anders doen?" Vroeg Chrissy.
"Pelen!" Zei Flore na wat nadenken.
"Ik weet wel iets, zullen we eens je haartjes anders doen?" Stelde Chrissy voor.
"Ja!"

Flore kon al goed lopen, en ze liep dus zelf naar de kleine badkamer.

Chrissy ging aan de gang. Ze had wel ervaring met haar eigen haar, en dat haar van Flore kon je ook lekker makkelijk goed doen.

"Zullen we dan nog héél even tv kijken?" Vroeg ze.
"Jaa!" Zei Flore blij. Ze stapte snel naar de tv toe, maar die kreeg ze zelf niet aan. Het was wel een komisch gezicht zo.

Chrissy pakte de afstandbediening en zette de tv aan. Flore keek raar om, en sprong bij haar op haar schoot.

Ze had zoveel energie dat ze niet stil kon zitten. Chrissy pakte even haar knuffel en daar had ze de rest van de avond mee gespeeld.
"Flore, ik ga even May een flesje geven en dan gaan we slapen." Zei Chrissy.
Flore gaapte.

"Hallo Maytje, was je wakker he?" Zei Chrissy toen ze de fles voor haar hield.
May brabbelde vrolijk en dronk de melk in een paar slokken op.
"En nu lekker gaan slapen, dan gaan we morgen weer iets leuks doen." Zei Chrissy, ze gaf May een kusje. "Kom dan gaan we je grote zus roepen."

"Flore bedtijd!" Riep Chrissy die zag dat ze nog steeds aan het spelen was.

Flore keek op. Ze legde de knuffel weg en kwam zachtjes haar kant op.

Chrissy had de meisjes gouw aan het slapen, en toch was het wel veel zwaarder nu ik er niet ben.
"Wanneer komt hij nou terug, hij heeft nog niet eens gebeld." Dacht Chrissy ongerust. Ze kon er niet aan denken dat er ook maar iets ernstigs gebeurd zou zijn.

Om haar gedachten een beetje van me af te houden sliep ze in de logeerkamer die boven de babykamer zat. Dat was meteen de laatste keer, want ze sliep erg onrustig en de wekker stond veel te hard.
Toen die uiteindelijk afging was ze in no-time een verdieping beneden.

Flore schrok zich kapot toen Chrissy binnenkwam, May begroete haar (waarschijnlijk omdat ze een flesje bij had) vriendelijk.

Toen May klaar was nam ze Flore mee naar beneden.
"We gaan eens ontbijten." Zei Chrissy.
"Nee niet honger." Zei Flore slaperig.
"Jawel, je moet altijd eten 's ochtends." Zei Chrissy wijs.

"Waar is papa?" Vroeg Flore.
"Oh, die is toch even weg, maar dat wist jij toch al." Zei Chrissy verbaasd.
"Hmm." Antwoordde Flore.

"Kijk eens aan, lekker opeten." Zei Chrissy vrolijk. Flore trok een vies gezicht.
Chrissy had zich nog maar net omgedraaid of..

Je ziet het...

"Flore!" Zei Chrissy boos. "Dat is heel erg stout!" Ze moest af en toe een beetje streng zijn, maar toen ze zag dat Flore bijna begon te huilen pakte ze haar op.
"Hee, zo bedoelde ik het niet." Troostte ze haar. "Kom maar mee dan gaan we even tv kijken."

Chrissy zette de kinderzender aan. Ze wist niet dat Flore het zo leuk vond maar daar zou ze eens achter komen zeg.
"Pokkemon pokkemon pokkemon!" Riep ze hard en enthousiast. Ze speelde met de knuffel en ze keek tegelijk. Chrissy keek wel mee, maar het boeide haar niet zo. Ach, als Flore het maar leuk vindt.

Af en toe was ze wel eens stout, maar welk kind is dat nou niet? Chrissy en ik houden zoveel van onze meisjes, dat ze bij wijze van spreken zelf het huis in de fik mogen zetten.

"Zo, ik ga even iets anders doen liefie." Zei Chrissy die opstond en haar uitrekte. Maar op dat moment ging de telefoon. (Ik moet er even bij zeggen dat er een bug in mijn spel zit, en Chrissy kan blijkbaar haar telefoon niet gebruiken daarom zie je het niet, met Jay gaat dat wel. Ik snap er in ieder geval geen zak van

)

"Hallo." Zei Chrissy zachtjes.
"Hoi! Met Jay!" Zei ik blij.
"Heey schat, hoe gaat het?" Vroeg Chrissy verrast.
"Prima en bij jullie?" Vroeg ik.
"Alles oké hier, en het huis staat er ook nog steeds." Grapte Chrissy.
'Luister, ik moet nog wat vervelends vertellen..." Begon ik.
Chrissy luisterde aandachtig.
"Nou zeg, dat vinden wij niet zo leuk hoor." Zei Chrissy teleurgesteld.
"Ja ik kan er helaas ook niks aan doen. Maar maak er aub het beste van." Zei ik net alsof het uit een oorlogsfilm komt.
"Oke, doeg." Zei Chrissy.
"Doei!" Zei ik.
Ik moest langer in Sunset Valley blijven. Een van de projecten had veel vertraging op gelopen en ik moest ook nog eens 3 nieuwe projecten doen. Daarom moest ik vertellen dat het nog wat langer duurt voordat ik weer thuis ben. Maar ik heb het heel goed hier bij mijn broer, zijn vrouw en mijn neefje in huis.

In de tijd dat ik weg was gebeurde er een hoop thuis. Zo miste ik ook de verjaardag van Flore, en ik wist niet of ik de verjaardag van May wel zou halen.

Chrissy en Flore bliezen samen de kaarsjes uit, en Flore groeide op tot een schattig meisje met mijn haarkleur.

Ze had alleen wel nieuwe kleren nodig.
Flore rende naar de babykamer.

"Hey zusje! Hoe gaat het?" Vroeg ze opgewekt.
Chrissy kwam stilletjes binnen en liet haar schrikken.

"Aaaah! Mam!" Schreeuwde ze. May begon te huilen, die moest ook weer getroost worden.

"Stil maar stil maar." Zei Chrissy liefkozend.
"Mama, ik vind haar ook lief." Zei Flore.
"Jij bent ook lief hoor schatje." Zei Chrissy.
Ze hoopte vanbinnen dat ik snel weer thuis was, want 2 verjaardagen missen zijn er dus wel 2 teveel!