Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Nieuwe bekende!

In de sims wereld ben ik al zo'n 10 jaar actief. Ik was lid van de eerste officiele sims site, van de 2e en nu ook van de derde. Mijn nickname is veranderd van tilanus (door mijn vader), naar semmy simsje en ik was inmiddels wel weer toe aan iets nieuws!
Ik heb vaak gereageerd op mededelingen, mensen geholpen met de sims en ik weet echt heel veel van de sims (inhoudelijk en informatie eromheen.)
Waar ik vroeger in groep 8 zat, of de havo of het vwo, zit ik nu op een opleiding psychologie en train ik mezelf in dans (klassiek, jazz, modern, salsa, hiphop, ballroom, latin, zouk, bachata, etc!) Ook vind ik uiterlijke verzorging en creatieve dingetjes leuk :). Daarom houd ik me ook bezig met photoshop, tekenen en visagie.
Ik kan echter nooit kiezen wat ik met mijn leven wil.. En daarom leid(lijd) ik nog een 100 levens virtueel in de sims :D.
Ik ben niet meer zo'n forumer, omdat ik eigenlijk gewoon op de hoogte blijf van sims en voor de rest best druk bezig ben. Ik vind het echter wel heel leuk!

Nouja, That's me! Let's see who you guys are! :laugh :knuffel
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Nieuwe bekende!

Leuk dat je nu ook op het forum komt! Lekker druk leven, je leert wel veel dansen zeg! En visagie, lijkt mij ook erg leuk.

Veel plezier ;)
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker

-LotsOfNothing- schreef:Welkom!

Veel plezier hier :applaus

Nog 1 klein vraagje omdat ik nieuwschierig ben,hoe oud ben je? :$
Maak er gelijk een spel van, ik gok 20.

Welkom CC. :thumbup
Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

AHH! No way!
20? mwa... 25?!
Ik ben 18 :)
Schatten jullie me zoveel ouder? Haha.. Gelukkig kan dat op internet alleen maar positief zijn toch?
Semmy simsje kun je best wel kennen:) Ik reageer veel vaker op berichtjes op de nieuwskant van de site. Daarnaast ben ik dus al best lang actief op simssites & was ik bij de preview van S3: Ambities.
Ben ondertussen al niet meer helemaal tevreden met mijn nickname.. een soort midlifecrisis..Maar omdat ik dan maar heel jong zou worden, zeg ik liever een pre-lifecrisis!

Sweetgreet,
CC!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie