Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Aloa, IK BEN BACK (Zonder anna.) :cry

Gheghe, jullie kende me al, Anna is dus gestopt :cry :cry En aangezien ik ook een tijdje gestopt was, ga ik nu een heel nieuw begin maken, dus ook overnieuw me voorstellen. :flapper
-----------------------------------------
Ik ben dus Lisa, ben 10 jaar en nogsteeds bff met Anna die gestopt is. :cry Ik vind anime & manga helemaal tegek en teken ook een beetje manga/anime, alleen ik kan het nog niet zo goed. Ik heb een apparte styl waarschijnlijk kennen jullie het of niet mijn style is; Scene. Zoek anders op google op. Ik heb sims 2 helemaal compleet en sims 3 wacht dus nog op Suppersnelle accessoires & Namiddernacht. En woon ergens in nederland, ik wil zo graag een hond. En uhm, ik heb in real bruin haar en groene ogen en ik houd van dansen. (Russisch ballet :$ )

Laatst gewijzigd door Liza op do 19 aug 2010, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Aloa, IK BEN BACK (Zonder anna.) :cry

Wat een coole stijl heb jij :applaus
Ik heb ook een beetje ene aparte stijl (door Japans straatbeeld geinspireerd (A) en door Gals! natuurlijk)
Het is eenbeetje Ganguro-achtig, maar dan doe ik mijn make-up en tan niet zo extreem. Verder draag ik wel lekkere felle kleurtjes en sieraden (maar niet zo veel als in Japan, anders wordt ik hier wel erg aangestaard :| )
Zeg maar een beetje als dit:

Afbeelding

Maar ik hou die oogmake-up, tan en extensions wel weg hoor! En plateauzolen heb ik niet, op slippers na dan die een beetje plateau zijn. Maarja, ik kan ze nergens vin den in NL behalve dan van die gothic-laarzen.
Op internet staan ook de meest extreme plaatjes :sleep

Oeps, ik begin nu veels te veel over mezelf te praten :o
Maarja, ik heb je al eerder gesproken, maar alsnog: WELKOM TERUG!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie