Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

141 berichten • Pagina 6 van 8

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Back to school ?!

Vampsessed schreef:Ik ben vandaag naar school geweest. Er zijn veeeeeel nieuwe mensen gekomen ! We zitten met 20 in de klas en mijn klas Sùcktt :o Er zijn 8 nieuwe leerlingen in mijn klas 3 van de 8 suckken. Met 3 daar weer van heb ik al gebabbelt en ze zijn wel fijn. En de 2 anderen zijn veel te associaal. Er zit geen enkele grapjas bij ! :s De grootste 2 grapjassen van de klas zijn weg! Ik heb de bitchhhhhhh leerkracht als mijn klastitularis ! Omg dit wordt een hellhole *valt flauw*
xD xD xD
Afbeelding
Ixors
Oplichter Oplichter

De eerste dag (woensdag) was echt een RAMP! Onze juf heeft een TOETER! Hallo, we zitten niet meer in de kleuterklas, hoor! En dan ging ze vandaag ook nog eens kindermuziek opzetten! En dan donderdag (gister) hadden we een andere leraar (die komt elke donderdag) en dat is wel een leuke en hij had de toeter naar de maan gedaan, vond ik wel leuk xD Maar vandaag (vrijdag) was het eigenlijk veel beter meegevallen dan verwacht. Poeh, ben wel blij dat het weekend is. Ik heb nood aan uitslapen..

Laatst gewijzigd door Ixors op vr 03 sep 2010, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

nja, groep 7 is wel leuk, en ik voel me nu wel groot enzo. :$ Alleen vorig jaar was ik onzeker en werd ik gepest, en durfde ik bijna niets te zeggen. Nu zeg ik wat ik van mensen vind, en doen de meeste aardig tegen me. Alleen ben voorderest best wel stil enzo. Soms een beetje hyper. :$
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Liza

Bij mij 24 kinderen. Maarja, vorige week alweer gepest door mijn haar, nja laat ze maar kletsen het zijn toch een stelletje. (PIEEEEEEEEP)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Marit.

Ik had vandaag mijn eerste schooldag, 2 uurtjes.
Morgen moet ik van half 10 tot 2 en dan beginnen echt de lessen :(
Vandaag had iemand al de regels overtreden en moest de tafel poetsen xD
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Ik heb net even wat dingen uit de handleiding van mijn rekenmachine geleerd, zodat ik ipv. een hele hoop toetsen in moet drukken om bv. 43% van 24533 moet uitrekenen maar 5 knopjes hoef in the drukken.(en de nummers, natuurlijk.)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie