Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Erwinsims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 28 mei 2016, 21:26

Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Hallo, alvast bedankt voor het lezen van dit bericht

Ik ben een enorme fan van de Sims3 en al een geruime tijd bezig met het ombouwen van Bridgeport ( google erwinsims en Bridgeport en je hebt een idee :D

Maar dan nu mijn punt..
Ik heb geen idee hoe ik cc moet maken en ik weet eigenlijk precies wat ik wil voor mijn spel..
Scheeps-rompen! Ik heb zoals je mischien doorhebt island paradise geinstaleerd en eger mij aan de boten die we hebben.
Mijn idee is om rompen als een object te plaatsen die de woonboten er meer uit laten zien als een echt schip.

Ik heb voorbeelden te over en verschillende 3d meshes, alleen ben ik een leek op het gebied van custom content maken.

Is er misschien iemand hier die mij ermee kan en wil helpen?

Ik kan zelf eg goed huizen bouwen en ben goed met CAW, daar kan ik mee ruilen als dat desnoods nodig is.

Overigens fijn om eens in het Nederlands te schrijven over de Sims


Mvg,

Erwin
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Hoihoi!

Wat leuk dat je heel Bridgeport aan het ombouwen bent :D Ikzelf maak CC kleren in Sims 3. In het objecten gebied weet ik niet enorm veel vanaf.
Zou je niet kunnen googlen hoe je cc objecten maakt voor de sims 3? Het scheelt dat het alleen een object hoeft te zijn en dus niet bijv een stoel. (Want bij een stoel hoort een animatie enz) Je hebt -als je wilt meshen- sowieso een mesh programma nodig zoals Blender, 3DS Max, Maya. Daarnaast ook TSRW, waarschijnlijk Milkshape en heel misschien ook S3PE. En een bewerkingsprogramma zoals Photoshop of Gimp.
Voor de rest kan ik niet echt veel zeggen over het maken van objecten omdat ik er niet heel veel van weet. Kleren maken werkt namelijk iets anders ;)

Heel veel succes!
Afbeelding
Erwinsims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 28 mei 2016, 21:26

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Hoi Jordi, bedankt voor je reactie.
Ik heb wel het een en ander geprobeerd hoor, maar naast werk en de grote stad (Bridgeport) komt e niet heel veel van meshen bij leren en zo.
Ik heb pas weer mijn stad een beetje omgegooid, heb nog 12 lots te "verven" en dan moet ik de winkels nog doen etc ( ook alle rabitholes worden weggewerkt zodat alles echt zelfgebouwd is, van kleine huisjes, winkels, restaurants tot de wolkenkrabbers aan toe)
N
Wat knap van de kleding, ook niet makkelijk lijkt mij!

Ik ben dus echt bang dat ik iemand moet zoeken die al eens eerder dingen gemaakt heeft en zo.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Als je echt iemand zoekt om die meshes speciaal voor jou te maken, denk ik niet dat je die hier zo gauw gaat vinden vrees ik. Ik ken tenminste niemand die dat echt doet. Waarschijnlijk ben je beter af om dit op de grotere internationale fora te vragen. TSR is hier waarschijnlijk je beste optie in want daar kun je dus ook een eigen verzoek voor dergelijke custom content indienen.

Mocht daar niemand reageren, dan is zelf maken naar mijn mening toch de beste optie. Kost wat tijd om te leren en er genoeg handigheid in te krijgen, maar geeft je uiteindelijk toch het beste resultaat dat aansluit bij je wensen.
Erwinsims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 28 mei 2016, 21:26

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

He wat jammer, het zou zoveel makkelijker zijn om het in het Nederlands uit te leggen, ik heb namelijk wel al 3d meshes gevonden maar ben echt een leek op het gebied van cc maken..
Mijn handigheid ligt in huizen en een beetje in CAW.

Niet gerelateerd, zou er vraag zijn naar mijn versie van Bridgeport?
Ik bedoel zijn er nog wel mensen die (net als ik) de Sims3 leuker vinden dan Sims4?
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Er zullen vast wel mensen zijn die Sims 3 leuker vinden. Veel mensen.
Maar omdat lang niet alle mensen hetzelfde zijn zullen er ook veel mensen Sims 4 leuker vinden. ;)
Het uploaden is gratis en je kunt het eraf halen dus waarom niet? :P
Ik heet trouwens Jordutch op TSR. Ookal heb ik daar alleen oude poses staan..
Google maar die naam dan zie je wel wat van mij :laugh
Afbeelding
Erwinsims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 28 mei 2016, 21:26

Re: Boats, boats boats.. Boten dus ;)

Ga ik doen! Ik heb hier in ieder geval al een beginpost gemaakt voor mijn wereld, kijken of erop gereageerd word ;)

En nu lekker verder zowken naar iemand die met meshes kan werken..
Heb gister even gekeken maar het lijkt mij erg moeilijk.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie