Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

~ Mich' Mansions

Hallooooo!

Sims huizen bouwen vind ik erg leuk, maar het probleem is dat, als ik zelf een ontwerp bedenk, het nergens op lijkt... Mijn architectuurskills zijn niet zo goed ontwikkeld (: Daarom zoek ik vaak foto's en plattegronden op van huizen op internet en bouw ik deze vervolgens na, met hier en daar een verandering. Daarvoor dit topic, want ik ben altijd op zoek naar tips en opbouwende kritiek (of een complimentje (A)) om mezelf te verbeteren.

Hierbij post ik het eerste huis van een aantal huizen die ik al een tijd terug gebouwd heb.

Allereerst een afbeelding van het huis dat ik na probeerde te bouwen:
Klik HIER voor de link.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: ~ Mich' Mansions

Gosh, je hebt wel gelijk een makkelijk huis genomen om na te bouwen, not ;) (ik ken het ontwerp, lastige indeling). Enige punt, ik zie een bruggetje in de tuin dat ik niet erbij vind passen, had wat moderner gemogen, maar dat is mijn eigen oordeel :D goed nagebouwd, vind het goed gelukt :thumbsup
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: ~ Mich' Mansions

Hè erg mooi je bent beter in bouwen dan mij
En hoe krijg je zo,n muurtje boven die ramen hè doei

Einde van dit verhaaltje :klap
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: ~ Mich' Mansions

Bedankt allemaal voor jullie coele reacties! :D

@VectoryFloor: Hahaha! Ik vroeg me al af wanneer die reactie zou gaan komen :p Ik vind het er zelf ook niet echt bij passen idd! Ik wilde even weer uitvinden hoe je zo'n brug ook weer precies maakte en ik heb hem daarna niet weggehaald omdat het me zoveel tijd had gekost xD Maar ik vind idd dat je gelijk hebt!

@Lopter12: Pfoee, even denken hoe ik dit nu handig uit ga leggen hoor... Ik weet dat er een Nederlandse tutorial bestaat, die is HIER te vinden. Je moet dan wel even verder scrollen naar beneden, dan zie je ergens 'Fundering op daken' en daar staat uitgelegd hoe het werkt. Staat ergens in het tweede bericht als ik me niet vergis. Anyway, als je geen moeite hebt met een Engelse tutorial zijn er nog duizend andere mogelijkheden denk ik zo. Gewoon even googlen op 'Sims 3 foundation on roof' en YouTube heeft volgens mij ook wel een aantal video-tutorials. Het is niet erg moeilijk als je het principe kent en je kunt er veel leuke dingen mee maken (:

EDIT: Wat ik me net ook bedenk... Er schijnt een nieuwe methode te zijn om dit te doen, maar die gebruik ik nooit, maar misschien dat ik vanmiddag nog even tijd heb om deze manier alsnog uit te proberen.
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: ~ Mich' Mansions

Net even al mn saved games doorgewerkt op zoek naar dit huis! Dit is het allereerste dat ik nagebouwd heb :')

Allereerst weer een afbeelding van wat ik na probeerde te bouwen.
En HIER de link natuurlijk!
Afbeelding

En dan mijn versie van dit huis:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Mich..... op di 23 okt 2012, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: ~ Mich' Mansions

Bij deze het laatste huis dat ik nagebouwd heb (: Ik vind hem wel aardig goed gelukt, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Allereerst natuurlijk een afbeelding van het huis dat ik na heb gebouwd
En HIER natuurlijk de link naar de pagina.
Afbeelding

En vervolgens mijn versie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry, beetje veel screens!
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie