Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

385 berichten • Pagina 7 van 20

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Chan's Huizentopic - (Pendulum)

Excuses voor de wacht op me 365 dagen topic..
Het gaat even allemaal niet zo lekker als verwacht (persoonlijk, etc).

Gisteravond/nacht had ik wel de tijd, maar voelde mij meer in de stemming om verder te gaan aan het huis. Ik heb de heksenkelder alvast gemaakt. Aan het huis zelf (binnenkant/tuin) moet nog veel gedaan worden.

De plaatjes zijn een beetje donker, maar dat komt omdat het merendeels alleen maar verlicht word door een paar kaarsen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
ChanCake

Re: Chan's Huizentopic - (Heksenkelder)

Dank jullie allemaal. :)
Ik kan echt niet wachten op Bovennatuurlijk... :fluit

@ Big Mama: Mhm, ik heb speciale onzichtbare lampen in mijn catalogus staan, maar had het donker gelaten zodat het juist die enge sfeer kreeg. :)
Afbeelding
ChanCake

Re: Chan's Huizentopic - (Heksenkelder)

Hier een nieuw huis! en de makelaarster zal jullie rondleiden! ;)

Zomerzon - 2 slpk. 1 bdk.

Gemeubileerd: $70.219
Ongemeubileerd: $33.453

Download: Zomerzon - 2 slpk. 1 bdk.

>De downloadlink staat op 4shared, want om één of andere reden wil hij niet naar mijn sims pagina uploaden!<

Afbeelding

Goeiemorgen! Ik ben Judie Benson, de makelaarster van Hidden Springs. Ik weet het! Ik zie er mooi en goed verzorgd uit, zoals iedereen in ons prachtige dorpje! Vandaag hebben wij een huis voor u te koop, waardoor u misschien zelf wel de privileges krijgt een rustig leventje te leiden!

Afbeelding

Dit is huize Zomerzon. Pas gebouwd en volledig ingericht. Het is een mix van moderniteit en country! Het is gevestigd midden in de bossen van Hidden Springs. Kijk maar uit dat u geen Ukelele tevoorschijn haalt in dit stulpje! Hahaha!

Dan gaan wij nu naar binnen. Volgt u mij maar.

Afbeelding

Zoals u kunt zien is dit de hal en niet zo'n kleintje ook! Deze kamer is de doorgang naar de rest van het huis; keuken, woonkamer, badkamer, ouderkamer, tuin, washokje... behalve de kinderkamer.
Aan mijn linkerkant vind u de trap en het washok en de ingang naar de woonkamer.

Afbeelding

Aan mijn rechterkant zit de deur naar de wc en de keuken. Achter mij bevind zich de tuin en zoals u kunt zien mag de stereo zeker niet ontbreken in deze kamer, mocht u het vrolijke typetje zijn dat zich graag dansend door het huis verplaatst!

Afbeelding

Genoeg gekletst over de hal. Zoiets is ook zo'n suffe ru-.. Pardon. Ik bedoel, de handigheid van die ruimte ontdekt u zelf wel genoeg zodra u het huis koopt!

Afbeelding

Dit is dan de woonkamer. Zoals u kunt zien staat er geen tv, dat is namelijk slecht voor uw ogen. Toch, mocht u er behoefte aan hebben, dan kunt u altijd nog de troep van de openhaard weghalen en erboven een tv ophangen!

Afbeelding

Dit is de achterzijde van de woonkamer. Helaas vonden de inrichters het nodig alsnog een computer te plaatsen en het liefst gooi ik dat zieke ding eruit, maar uiteraard kunt u dat ook zelf doen! Graag zelfs!

Afbeelding

Dan gaan wij nu naar de kinderkamer, want je moet toch ergens een plek hebben om die kleine snotneu- schatjes te bergen. *Zenuwachtig gegiegel* Komt u maar! Door deze deur!

Afbeelding

Hier zijn we dan! Plek voor twee hysterische, paranoia, vervelende, irritante, hyp- Oh, sorry! U heeft zelf kinderen..? Ah, nou dan zullen ze dit wel een fijne plek vinden om lekker gek te doen met elkaar! Dat doet ieder kind... toch?

Afbeelding

Uiteraard zit er ook een kledingkast bij en spiegel. Ze moeten er natuurlijk wel goed uitzien! Een boekenkast en verkleeddoos staat er ook, zodat die dochter of zoon, haha... zich ook een keer een prinses kan wanen!

Afbeelding

Dan gaan wij nu de keuken bekijken, want al dat gepraat over kinderen... ergh. De keuken zal u verrassen, het heeft een beetje een ouderwetse sfeer, als u daarvan houd natuurlijk.

Afbeelding

En hier is dan de keuken, ik zal hier niet te veel op in gaan. Iedereen weet natuurlijk wel hoe een keuken werkt, behalve ik dan. Ik heb een butler! Anyways, de vrouw des huizes zal zich hier echt wel thuisvoelen.

Afbeelding

En de eethoek mag natuurlijk ook niet ontbreken voor elke avondmaal ruzie of geklets, gezeik, gezanik, gesprekken.. of hoe je het ook wilt noemen.

Afbeelding

Dan zijn we nu in de badkamer aangekomen. Ik bedenk me wat ik hierover kan vertellen, niet veel eigenlijk. Je gaat naar de wc en in bad. Op het andere kastje zit nog een wasbak en je kijkt uit op de tuin. Er zit geen douche in overigens, maar als u het geld heeft om te verbouwen, wat ik betwijfel, kunt u het altijd nog aanpassen.

Afbeelding

Het is tijd om naar boven te gaan richting de ouder slaapkamer. Het stelt niet veel voor, hoor! Maar als je de kinderen gewoon opsl-.. naar bed brengt, dan hebben ze het hele huis voor hunzelf! Komt u maar!

Afbeelding

Dit is dan de ouderslaapkamer. Ja, een beetje klein en opgehokt, maar hey! Het is groot genoeg voor die magische avonden of.. ja.. te slapen! Een kledingkast zit er ook bij en een boekenkast. Voor de rest, zoals ik al zei, kinderen naar hun kamer en het huis is voor jullie!

Afbeelding

Dan nu het laatste gedeelte van het huis; De tuin! Het is net groot genoeg om even in te relaxen of simpelweg een avondje te barbecueën. Uitbreiding is natuurlijk mogelijk. Ach, komt u zelf maar even kijken!

Afbeelding

Zoals ik dus al zei: De tuin is groot genoeg voor een gezellig avondje.. tenzij u van luxe houd net als anderen mensen in Hidden Springs, inclusief ik.. dan is deze inrichting van de tuin echt niks voor jou. De bloemen daarentegen zijn wel mooi!

Afbeelding

Er staat ook een kleine barbecue, klaar voor gebruik. Maak de hotdogs of zalm maar lekker klaar in de keuken en grill erop los! Ik heb daar natuurlijk een butler voor, maar u moet maar kijken of u überhaupt het kan betalen om in Hidden Springs te wonen, haha!

Afbeelding

En nu... Nu heel snel van dit prachtige gazon af totdat het huis van jou is! Ksst! Scheer je weg!
Maar $70.219 Simoleons en je kan hier weer lopen! Dag!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie