Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

99 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

Mijn (sombere) inzending.

Hallo mijn naam is Jan van Dijk.

Afbeelding

Ik woon in een klein huisje, nou eigenlijk is het meer een krot.

Afbeelding

Ik ben erg arm, maar dat is niet altijd zo geweest. Het begon met een ruzie met wat nu mijn ex-vrouw is.
En na die ene ruzie kwamen er meer en dat leed uiteindelijk tot een scheiding.

Afbeelding

Ik had een goed baan en we hadden een groot huis waar we voornamelijk door mijn inkomen in konden leven.

Afbeelding

Ook hadden we een dochtertje, Sanne van 6 jaar oud.
Na de scheiding moest ik weg uit het huis en kreeg ik ook nog ontslag, dus had ik geen inkomen meer en leefde ik een tijdje op straat.

Afbeelding

Een tijd later nam ik een baan in de supermarkt waarmee ik dit krot betalen kon.
In dit krot woon ik nu al 7 jaar, en gelukkig zie ik sinds kort af en toe mijn mooie dochter van nu al 13 jaar oud.

Afbeelding

Soms als het me allemaal teveel wordt en ik niet meer weet hoe het verder moet, herinnerd het schilderij dat Sanne op 5 jarige leeftijd gemaakt had dat het allemaal wel weer goed komt en dat weet ik weer waarvoor ik leef.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonson
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 11:50

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

Sorry, Ik heb al lang niet er gekeken.. door de reminder weet ik het weer,

een probleempje: mijn computer waar de sims 3 opstaat met dat huis is kapot.. dus ik wil het wel met deze computer helemaal opnieuw doen.. maar Ik mag hier geen download op zeetten;l dus ik doe het maar op deze met de uitwisseling.. maar dat kan toch wel lateren in het weekend..




HOPELIJK SNAPPEN JULLIE HET :(

Weergave- en sorteeropties

Gesloten