Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

136 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Battle of the Creators! ~REBOOT~ OPDRACHT 4 ONLINE!

Hallo iedereen! Sommigen van jullie weten misschien nog wel dat ik een tijd terug de host was van 'Battle of the Creators', ookwel BotC. Midden in de wedstrijd had ik geen tijd meer en zo is het hele gebeuren een beetje doodgebloed. Vandaar dat ik heb besloten opnieuw te beginnen. Ik had ook door kunnen gaan met de oude wedstrijd, maar een verse start geeft meer mogelijkheden.

Wat houdt deze wedstrijd in?
In BotC kun je je van al je creatieve kanten laten zien! Of dat nu met bouwwerken, Sims, fotoshoots of filmpjes is. Alles kan! Per ronde is er een thema, waar de deelnemers zich uiteraard aan moeten houden. Bij de inzending mag een stukje tekst.

Voorbeeld:
Thema: Halloween
Voorbeelden inzendingen: De een kan met een eng filmpje komen, de ander met een heksen-Sim, niets is te gek, zolang het binnen het thema blijft.

Ik denk dat de wedstrijd zo wel duidelijk is. Als iemand nog vragen heeft, stel ze gerust.

PS. Hier is de link naar de vorige BotC, daar kun je eventueel even kijken. http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 60#p221460

Deelnemers:
1. deetui
2. o0simsfreak0o
3. Luna
4. Merlijntje
5. nonnieven1
6. Anna
7. ChanCake
8. Maarten A
9. Rudy
10. Matthieu
11. abctje

Opdracht 1: Hobby's
Inzendingen: viewtopic.php?p=328785#p328785
Opdracht 2: Music
Inzendingen: viewtopic.php?p=337513#p337513
Opdracht 3: Video Games
Inzendingen: viewtopic.php?p=342523#p342523
Opdracht 4: Countries
Host inzending:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de vierde ronde gaan we ons focussen op de nabije toekomst: de aankomende zomervakantie! Het thema deze ronde is 'countries'. Dit mag welk land dan ook zijn, dus ga lekker los! Veel succes aan iedereen! Bij vragen hoor ik het. :)

Deadline: 9 juli (ik begrijp natuurlijk dat als je op vakantie gaat, dit niet lukt, laat dus allemaal even weten wanneer jullie kunnen, dan kan ik de deadline daarop afstemmen)

Laatst gewijzigd door Zinooo op za 04 aug 2012, 13:53, 48 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~

deetui schreef:woow jij reageert supersnel Zinooo! En nog 4 concurenten!
Haha, ja. Ik heb me geabonneerd op dit topic, zodat ik een mail krijg als er een reactie is. Zo gaat alles wat sneller.
Luna schreef:Komt de opdracht eigenlijk meteen online nadat alle plaatsen vol zijn? :D
(Iemand heeft er zin in :p)
Ja. Zodra alle mensen er zijn ga ik de opdracht plaatsen. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~

Maarten A schreef:Ik wil ook wel meedoen. Lijkt me wel leuk :D
Ik kan verder eigenlijk niet veel meer dan huisjes maken, maar ach... who cares? xD
Met ''huisjes'' kun je al ver komen. ;) Leuk dat jullie allemaal meedoen! :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie