Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

148 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Winaar wedstrijd 5: Matthieu (p.9)

De tijd is voorbij, het stemmen is om 20.00 uur gesloten.

Op de vijfde plaats is geëindigd: Jerzy Fincher met 1 stem!
Op de vierde plaats is geëindigd: Alan Stanley met 2 stemmen!
Op de derde plaats is geëindigd: deetui met 3 stemmen!
Op de tweede plaats is geëindigd: Loungefan met 7 stemmen!
Op de eerste plaats is geëindigd: Matthieu met 8 stemmen!

Het was weer eens een spannende strijd, die uiteindelijk nek aan nek ging tussen Matthieu en Loungefan. Maar met een puntje verschil is de winnaar Matthieu! Gefeliciteerd, en allemaal bedankt voor het stemmen! 

Gefeliciteerd Matthieu! Wil je het bestand zo spoedig mogelijk naar Dave. toesturen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Stemmen wedstrijd 6 (p.9)

#Stemmen wedstrijd 6
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 6.

Afbeelding
Het huis voor de Chinese familie uit Chang Simla is eindelijk klaar! Asian Inspiratian 308. Vader, moeder, zoon en dochter vertrekken over vier weken naar Sunset Valley, maar hoe zien zij er uit? Zijn het echte chinezen, met dichte ogen, gelige huid, of zijn ze veel hipper?

#opdracht.
Maak een compleet nieuwe familie met twee volwassene ouders en hun tienerdochter, en jongens kind, je mag zelf invullen wat voor personages het zijn, geef er een mooie beschrijving bij. Je mag zelf weten of het ouderwetse chinezen zijn, of juist heel modern er uit zien.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een compleet huishouden met twee volwassene sims, een tiener en een kind.
- Gebruik create-a-style veel!
- Maximaal 10 foto's.
- Er mag een iemand winnen.
#inzendingen:
Jerzy Fincher schreef:Jerzy Fincher

Lung Tuen
Afbeelding
De familie Lung Tuen zijn pas verhuist naar Sunset Valley. Zhong en Jiali hebben een goed huwelijk. Jiali leeft volgend de traditionele chinese regels. Het huishouden leeft gewoon volgens de regels mee. Alleen Li-Mei breekt vaak de regels om naar feesten te gaan. De relatie tussen Jiali en Li-Mei is dus niet zo goed. Zhong volgd zijn vrouw gewoon, maar is de lieve papa voor Li-Mei. En de kleine Manchu, hij is een kleine gemenerik die zijn zus z'n leven kapot probeert te maken.

Afbeelding
Dit is Zhong Lung Tuen. Hij is de trouwe vader en een geweldige vader. Hij is gewoon goed. Zhong is de handige vader die alles kan maken. Als zijn dochter weer eens ruzie heeft gehad met zijn vrouw, maakt hij haar aan het lachen met zijn goed gevoel voor humor. Zhong streeft altijd naar meer, hij is erg ambitieus. Ambitieus genoeg om voor zijn werk naar Sunset Valley te verhuizen. En Zhong is z'n toerist die overal foto's van maakt, Zhong met zijn fotografenblik.

Beroep: afdelingshoofd

Afbeelding
Jiali Lung Tuen is de strenge moeder. Ze leeft volgens de traditionele chinese regels. Ze is erg gedisciplineerd. Jiali zingd graag een liedje, ze is erg virtuoos. Maar ze is niet snel tevreden (snob). Ze heeft geen gevoel voor humor. Alleen wat niemand mag weten, is dat Jaili vroeger graag een voetbalster wou worden, maar die droom is nooit uitgekomen. Ze is een verliezer.

Beroep: Orkestlid

Afbeelding
Li-Mei Lung Tuen heeft een hekel aan de regels van haar moeder. Ze glipt daarom vaak het huis uit om op een feest de feestbeest uit te hangen. Op het feest kent ze iedereen, ze is een sociale vlinder. Maar Li-Mei moet wel oppassen, want als ze een feestje geeft wanneer haar ouders niet thuis zijn, moet ze heel snel het huis opruimen. Daarom is ze erg netjes. Li-Mei heeft een vlotte babbel, dus begin je met haar een gesprek, blijft ze doorpraten.

Afbeelding
Manchu Lung Tuen is een valse , genie. Hij blijft streven naar meer macht, heel ambitieus.Als Manchu wat ouder wordt, grijpt hij de macht. Manchu is erg slecht en wordt later vast een gemene schurk. Maar nu focust hij zich nog om zijn zus het leven zuur te maken.

Nu nog wat leuke foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
winxie2 schreef:winxie2

Aziatiche familie : Jangtsekiang.

Ni hao,nie sing Huang Fu. En dit is mijn familie.

Afbeelding

30 jaar geleden leerde mijn vader Chao mijn moeder Jia kennen.
Mijn moeder was op weg internationaal turnster te worden en ze leek voor mijn vader z'n ouders de ideale bruid. Mijn vader was stinkend rijk dus het huwelijk werd snel geregeld.
Mijn ouders trouwden volgens de Chinese traditie en zo werden Chao (betekent : boven alle) en Jia ( ofwel schoonheid) man en vrouw.
Mijn moeder bleef trainen voor het kampioenschap en mijn vader startte zijn eigen oosterse vechtschool. Na het winnen van het kampioenschap was het tijd voor de volgende stap. En zo werd ik, Huang Fu ( betekent : rijke toekomst - Ja,ik weet het mijn vader verwachtte veel van mij- ) geboren. Ik werd opgevoed volgens de oude chinese waarden. En op mijn 15de kreeg ik de kans van school voor een ontwikkelingsproject. Ik mocht enkele maanden in Sunset Valley gaan studeren. Ik leerde er zoveel bij en bij mijn terugkomst bleek mijn moeder opnieuw zwanger.
Mijn vader wou al langer zijn school uitbreiden en met een nieuwe baby opkomst,besloten we te verhuizen. Toen hij hoorde over Sunset Valley kozen we ervoor te verhuizen naar daar zodra mijn zusje (op dat moment was het geslacht nog onbekend :p ) oud genoeg was.

Nu is dus het moment.
We zijn nu al 3 uur aan het rijden en plots valt ons oog op een prachtig huis!
Het is perfect.

Mijn moeder die haar beroep verder zal zetten als acrobate en houdt van buiten kan er gerust heel de dag in de vrije natuur trainen.
Afbeelding

Net als mijn vader die maar al te graag mij er zal les geven in de oosterse vechtkunst. Tot mijn ongenoegen want ik ben niet zoals mijn ouders atletisch of gedesciplineerd :huh . Sterker nog ik ben een ramp :S .

Afbeelding

Eigenlijk moet ik van mijn vader zakenman worden maar ik heb heel andere dromen.
Ik hou van kunst en foto's nemen en wil dus zielsgraag fotograaf worden...
Maar pa is echt super streng :( Achja,tijd brengt raad.
Afbeelding


Oja ik vergeet het nog bijna,de tuin is ideaal om met mijn zusje te spelen. Ze heet Meiying en dat betekent beeldschone bloem. Het is echt een schat van een meid. Ze speelt prachtig muziek en is een heel verlegen maar bovenal vriendelijk meisje.
Afbeelding

Ik kijk uit het raam van de auto... -zucht- Dit is echt ons droomhuis...

Zo dit was het dagboek :)
Nu nog even de karaktereigenschappen.
Jia :houdt van buiten,
atletisch,gedisciplineerd
zorgzaam en geboren artiest
Wens : meester acrobaat.
Chao : Atletisch,gedisciplineerd op familie gericht,geen gevoel voor humor en houdt van buiten.
wens : oosterse vechtmeester
Huang Fu : artistiek,fotografen blik goed en vriendelijk
Meiying virtuoos,vriendelijk en verlegen
LET OP!
Weer twee mooie inzendingen! Omdat het over mijn huis ging, had ik zelf ook graag nog mee willen doen, maar ik heb weer eens wat technische problemen met mijn laptop. Maar goed; Twee mooie inzendingen, waarvan slechts één winnaar. Kies juist, want ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 23/09/12 TOT 20.00 UUR EXACT!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Winnaar wedstrijd 6: winxie2 (p.10)

De tijd is voorbij, het stemmen is om 20.00 uur gesloten.

Op de tweede plaats is geëindigd: Jerzy Fincher met 5 stemmen!
Op de eerste plaats is geëindigd: winxie2 met 10 stemmen!

Jammergenoeg waren er weinig stemmers, maar desalniettemin was de mening van de stemmen vrijwel eenzijdig. Een mooie overwinning voor winxie2 dus. Gefeliciteerd, en allemaal bedankt voor het stemmen! 

Gefeliciteerd winxie2! Wil je het bestand zo spoedig mogelijk naar Dave. toesturen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Winnaar wedstrijd 6: winxie2 (p.10)

^ Eigenlijk is dat helemaal geen domme vraag, maar het is dus de bedoeling dat je in het spel in de bibliotheek op je famile klikt en dan op exporteren. Dan open je de launcher en zoek je je familie (onder exports). Dat bestand upload je dan vervolgens naar de uitwisseling (of ene andere uploadsite), waarna je de link doorstuurt naar Dave.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie