Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

148 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Winnaars wedstrijd 3 (p.5)

De tijd is voorbij, het stemmen is om 19.00 uur gesloten.

Op de derde plaats is geëindigd: winxie2 met 2 stemmen!
Op de tweede plaats zijn geëindigd: Jerzy Fincher met 4 stemmen!
Op de eerste plaats is geëindigd: Rudy met 21 stemmen!

Jammer genoeg lag zondag en maandag de server er even uit, maar desondanks kunnen we toch twee winnaar aanwijzen. Gefeliciteerd beiden, en allemaal bedankt voor het stemmen!

Gefeliciteerd Jerzy Fincher en Rudy! Willen jullie het bestand zo spoedig mogelijk naar Dave. toesturen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Stemmen wedstrijd 4 (p.6)

Dave. schreef:#WEDSTRIJD 4.

Afbeelding
Inmiddels is er in Sunset Valley een nieuw paardenhuis gebouwd genaamd: Tranguilty. Hier wonen drie sims in, een vader, een moeder en hun zoon. Ook heeft de familie een paard, die een eigen stal heeft.

#opdracht.
De paardenfamilie moet drie sims en een paard bevatten. Dit moeten een vader, een moeder en een zoon zijn. De moeder heeft een vrouwelijk paard, maar het kind heeft ambitie voor paarden. Geef de familieleden dus ook eigenschappen die bij dieren passen. Het is een kleine familie met veel geld, maar wel onwijs sociaal en geliefd.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk. (Beestenbende een vereiste!)
- Maak een compleet huishouden met drie sims en een paard.
- Gebruik create-a-style veel!
- Één foto per sim.
- Er mag een iemand winnen.
#inzendingen:
winxie2 schreef:winxie2

Hallo ! Laat ik me even voorstellen. Ik ben Susan Tranguilty. Samen met mijn man zochten we een leuk plaatsje om te wonen. Jarenlang heb ik steden doorkruist voor internationale paardenwedstrijden. Daar heb ik bovendien Cédric leren kennen. We zijn beiden enorme paardenliefhebbers. Er was een wedstrijd in Champs les Sims en hij verzorgde er de paarden.
Het was meteen liefde op het eerste gezicht.Zo besloten we om samen te reizen,ik als rijdster en hij als avonturier en doorgewinterde reiziger. Na 5 jaar vroeg hij me ten huwelijk en gaf hij mij het mooiste cadeau ooit, een prachtig paard die ik mystic heb genoemd(vanwege haar mistige vlekken en haar sprookjesachtige blik).Het is een enorm vriendelijk paard en bovendien heel behendig en gehoorzaam. Zo won ik het kampioenschap met haar.
Na 2 jaar koesterden ik en Cédric een kinderwens die snel uit kwam! Joe werd geboren.Ik ben enorm zorgzaam en vind voor hem zorgen dus heerlijk ! Hij is net als wij een paardenliefhebber en met z'n drieën kunnen we uren buiten doorbrengen(daar houdt hij echt van). Het is een schat van een knul( eigenschap : goed).
Zoals ik al zei zochten we een stad om ons te vestigen. Ik ben een sociale vlinder dus ik wou een gezellige buurt met leuke buren. Cédric is een vlotte babbelaar dus contacten leggen is geen enkel probleem. Een fitnesscenter in de buurt is ook een pluspunt ,want hij is enorm atletisch. En dat zie je aan zijn lijf ! Goh wat hou ik toch van dat lijf :love :P . Al moet ik bekennen dat hij toch een minpuntje heeft,hij is zo slordig ! Gelukkig kuis ik graag wat het probleem een beetje oplost 8-)
Ik hoop dat jullie ons nu wat beter kennen en kennen jullie misschien zo'n buurt?
Ik heb gehoord dat Sunset Valley best gezellig is...

Afbeelding
Afbeelding
youri_be schreef:youri_be

Jaren geleden waren ze het middelpunt van de paardenwereld; 5x ruiter&trainer van het jaar, 4x olympisch goud, …
We hebben het hier natuurlijk over dé Anastasia Tranquility en haar echtgenoot Hugo. Sinds haar zwangerschap van de kleine Alexander is het stil rond de ooit zo fantastische ruiter en haar paard Al Zahraa. Maar nu komt het bericht binnen dat de in het geld zwemende Tranquility’s een bescheiden optrekje zouden hebben gekocht in Sunset Valley. De aanleiding van deze plotse verhuizing zou zijn dat Alexandra en Hugo het belangrijk vinden dat Alexander in een rustige en veilige omgeving opgroeit. Maar is de mysterieuze Alexander wel een schattig lief jongentje of is dit bedrog?



Anastasia is een nette, bescheiden, vriendelijke vrouw die een grote liefde voor paarden heeft.
Eig : *Netjes
*Zorgzaam
*Atletisch
*Paardenliefhebber
*Vriendelijk
Afbeelding


Hugo is dan weer de kokende huisvader, die naast dieren ook dol is op vissen.
Eig: *Sociale vlinder
*Geboren kok
*Dierenvriend
*Groene vingers
*Hengelaar
Afbeelding


Alexander is het schattige zoontje van Anastasia en Hugo, die al even verzot is op paarden als zijn moeder.
Eig: *Atletisch
*Vriendelijk
*Paardenliefhebber
Afbeelding


And last but not least: Al Zahraa. Dit dappere Arabische paard won al vele prijzen met Anastasia, maar is nu rustig op pensioen. (Wel gewoon een volwassen paard, anders gaat ie zo snel dood ;) )
Afbeelding
Eig: *Behendig
*Dapper
*Vriendelijk
Rudy schreef:Rudy

Paardenfamilie:
Charlotte, Chris, Alex en Jumper de Graaf
______________________________
Afbeelding

Dit is dan de familie De Graaf, een rijke, maar vooral ook erg geliefde familie. Een paar maanden geleden zijn ze verhuist vanuit uit rustige Twinbrook naar Sunset Valley, en om precies te zijn naar het huis Tranquillity 52. Veel familieleden van de Charlotte vonden deze keuze maar niks, omdat Sunset Valley eigenlijk maar een saaie en levenloze buurt is, maar ze verhuisde juist voor het avontuur en de spanning (en voor de hoop dat er een klein wonder gaat gebeurt.)

Sinds de verhuizing droomd Charlotte ervan om een wereldberoemde paardrijdster te worden, terwijl Chris er juist van droomde om zanger te worden, maar hij vond het wel leuk met hun paard Jumper. Daarintegen vond hun zoon Alex hun leventje op een paarden-boerderij maar niks. Hij wil juist zo snel mogelijk weg, weg naar de stad, naar Brigdeport of Starlight Shores, of iets dergelijks.

De familieleden:

Chris en Alex
Afbeelding


Chris de Graaf
Hoewel Chris oorspronkelijk uit Starlight Shores komt, is hij al vrij snel naar Twinbrook verhuist om daar met Charlotte te trouwen. Sindsdien leeft hij iedere dag met jaar en helpt hij haar haar dromen te bereiken

Eigenschappen:
Dierenvriend
Geboren kok
Milieuvriendelijk
Sociale vlinder
Sterrenkwaliteit


Levenswens:
Vocale legende

Alex de Graaf
Al vrij snel na de geboorte van Alex was al duidelijk dat hij het paarden-gedoe niets vind. Hoewel hij daarom eerst steeds van huis wilde weglopen, heeft hij er zich nu gelukkig wel bij neer gelegd dat het leven zo zal lopen.

Eigenschappen:
Ambitieus
Atletisch
Houdt van buiten


Charlotte en Jumper
Afbeelding

Charlotte de Graaf
Charlotte is geboren en opgegroeid, net zoals eigenlijk haar hele familie, in Twinbrook. Als gelukkig meisje is ze daar opgegroeid met twee zeer rijke ouders en drie ouder zussen. Alles veranderde echter toen ze Chris ontmoette, sindsdien wonen ze hier in Sunset Valley, wat haar ouders eigenlijk nog steeds niks vinden.

Eigenschappen:
Ambitieus
Dapper
Geweldige Zoener
Goed
Paardenliefhebber


Levenswens:
De ruiter

Jumper de Graaf
Jumper is gefokt als paard, maar al snel werd ze door Charlotte gekocht. Sindsdien zijn de twee beste maatjes en ze winnen ook nog veel prijzen.

Eigenschappen:
Snel
Behendig
Gehoorzaam
LET OP!
Weer drie mooie en leuke inzendingen. Zoals jullie kunnen zien, staan er voortaan ook biografieën en dergelijken bij, wij hopen dat het ditmaal makkelijker is om te kiezen. Kies juist, want ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 26/08/12 TOT 20.00 UUR EXACT!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie