Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Supersize top model. Woensdag gaan we van start!

Opdracht :woot

Hallo modellen. Wegens ziekte van mij, zijn we een tijdje uit de baan geweest, maar ik geef iedereen nog een kans. En degene die nog op deze extra opdracht reageren, doen mee. Even een uitleg hiervan.

Alle modellen die deze week meedoen aan de extra opdracht, doen nog mee.

Vóór zondag 16 mei moet de opdracht ingeleverd zijn. Als je dat niet doet, ben je gediskwalificeerd... De extra opdracht is een soort tweede 2e opdracht. Omdat we een tijdje van de baan zijn geweest. Zondag word bepaald wie er nog mee doen, en wie eruit word gestemd met de extra opdracht!! Dan gaan we verder met opdracht drie. Ikhoop je nu genoeg geìnformeerd te hebben. Hier spreekt Gladdis Hofkamp;

Hallo Modellen. Ik mag jullie de extra opdracht geven, heb ik gehoord. :laugh Nou, dit is hem dan.

Jullie hebben vakantie gevierd, hopelijk was het heel leuk, en zijn jullie weer fris om aan de start te gaan met deze opdracht. Jullie maken een foto, waar jij op staat, met je allermooiste kleding aan (dus niet hetgene wat ze nu aan heeft). Het mag avondkleding of alledaagse kleding zijn, je moet het zelf weten! Maar de foto moet op een locatie gemaakt worden, waar de outfit bij past.
Succes dames!! En mogen de beste winnen. Tot volgende week, tijdens de uitslag.


Zijn er onduidelijkheden? Graag even melden.
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Supersize top model. Extra opdracht!!

Sorry, zal iets te laat zijn met het inleveren...een paar minuutjes na twaalven..sims had voor het eerst in tijden( natuurlijk net nu...) weer eens kuren...was al erg ver en poef...lig je weer uit het spel aaarrrggghhh!!! :angry naja na een 2de, hopelijk geslaagde poging, komen hier mijn foto's ;-)
Hier zie je mij in mijn mooiste avondjurk. Ik droeg het op de opening van het nieuwe museum in Riverview, Azura had een uitnodiging gekregen via een vriend van haar en ze mocht nog iemand meenemen, en dat werd ik :) :
Afbeelding
En terwijl ik lekker aan het kletsen was met Azura over koetjes en kalfjes en misschien zelfs een vakantie in Egypte had ik geeneens door dat de man waarvan ik hou (Willow) gewoon achter me stond! Hij kwam denk ik net van zijn werk, hij droeg namelijk nog zijn doktersjas, wat stom zeg..dat ik hem niet eens heb gezien :$ Misschien maar goed ook, wellicht had ik toch niets durven te zeggen in zijn nabijheid :S Deze foto stond overigens in het Sims Dagblad, bij een artikel over de opening, ik heb hem gelijk uitgeknipt en bewaar hem nu achterin mijn dagboek 8-) .
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Spiderlady op zo 16 mei 2010, 03:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Supersize top model. Extra opdracht!!

Essel lief kind, ik kon gister nog niet inleveren omdat ik niet thuis was ;)
ik lever mijn inzending straks in ;)

-edit- mijn inzending:
Afbeelding
elk jaar, gaan mijn sussie en ik naar Frankrijk en deze fonteinwaterstraal bewonderen
dan doe ik altijd deze kleren aan en mijn lenzen uit
ik woon tegenwoordig ook bij mijn sussie


sorry voor het te laat inzenden :O
maar ik wilde niet dat er nog maar 2 deelnemers waren ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Supersize top model. Extra opdracht!!

Mag ik nu nog inleveren??? want mijn spel knalde er gisteren uit toen ik de foto wou maken en toen had ik er geen zin meer in maar vandaag kan ik hem nog wel inleveren:
Misschien is het niet het mooiste setje kleren dat jullie ooit hebben gezien,
maar het heeft hele grote emotionele waarde voor mij.
Afbeelding
Dit t-shirt heb ik van mijn beste vriendin Lei Xian gekregen vlak voordat ze stierf,
en de broek vond ik er bij passen. Ik draag deze kleren 1x per jaar in de verlichtingstuin van china. Daar was ik toen de tombe waar Lei in zat instortte ieder jaar op 9 mei reis ik naar china af om haar te herdenken.
Veder heb ik nu 3 weken lang geen tijd meer om de sims te spelen :glare dus ik denk dat dit dan mijn laatste opdracht was :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie