het is nu al zowat 6 uur 's middags op een zondag
je bedoelde hoop ik niet 11 uur 's avonds?

191 berichten • Pagina 8 van 10
Hier zie je mij in mijn mooiste avondjurk. Ik droeg het op de opening van het nieuwe museum in Riverview, Azura had een uitnodiging gekregen via een vriend van haar en ze mocht nog iemand meenemen, en dat werd ik:
En terwijl ik lekker aan het kletsen was met Azura over koetjes en kalfjes en misschien zelfs een vakantie in Egypte had ik geeneens door dat de man waarvan ik hou (Willow) gewoon achter me stond! Hij kwam denk ik net van zijn werk, hij droeg namelijk nog zijn doktersjas, wat stom zeg..dat ik hem niet eens heb gezienMisschien maar goed ook, wellicht had ik toch niets durven te zeggen in zijn nabijheid
Deze foto stond overigens in het Sims Dagblad, bij een artikel over de opening, ik heb hem gelijk uitgeknipt en bewaar hem nu achterin mijn dagboek
.
Laatst gewijzigd door Spiderlady op zo 16 mei 2010, 03:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Vlak voordat ik met mijn vriend op reis naar Frankrijk ging,kreeg ik dit jurkje. Ik vond het jurkje fantastisch. Alleen dacht ik dat ie te klein was. Maar toen ik 'm paste,stond ie prachtig. Nu wordt het tijd om mijn jurkje aan heel Frankrijk te showen!
Misschien is het niet het mooiste setje kleren dat jullie ooit hebben gezien,
maar het heeft hele grote emotionele waarde voor mij.
Veder heb ik nu 3 weken lang geen tijd meer om de sims te spelenDit t-shirt heb ik van mijn beste vriendin Lei Xian gekregen vlak voordat ze stierf,
en de broek vond ik er bij passen. Ik draag deze kleren 1x per jaar in de verlichtingstuin van china. Daar was ik toen de tombe waar Lei in zat instortte ieder jaar op 9 mei reis ik naar china af om haar te herdenken.