Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 254 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jeetje wat erg allemaal om te lezen Simmie. Lijkt me ook heel moeilijk voor je oma om je geliefde zo in de war te zien. Voor jullie natuurlijk ook. Net zoals Froos hoop ik dat hij vredig overlijdt en niet nog erger achteruit gaat natuurlijk. Wat zonde dat ze zijn laatste 'wens' niet hebben vervuld.. :knuffel :cry

-

Het is bijna een week geleden dat ik ben opgestapt als webmaster en ik voel me weer een normaal lid. Hoe gek dat ook klinkt. Ook is het wel even wennen om niks te doen. Gelukkig stelt het team mij nog vragen :woot

V naw schatje ben je toch! :wub

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 08 aug 2014, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag het Vaticaan in geweest met een gids, echt veel mooier dan ik had verwacht! Dat moet gewoon iedereen gezien hebben (A)

Heb me ook kapot gelachen. Waren met 40 personen en 2 gidsen. Een gids was Belgisch en de andere gewoon Nederlands. Dus de groep werd verdeeld tussen de Belgen en Nederlanders. De gidsen moesten van hun groep de koppen tellen. Dat was de Nederlandse gids zo gelukt. Maar de Belgen bleven niet stil staan "Alé, zo kan ik niet tellen", zei de Belgische gids. Ik begon al te lachen. Totdat een van de Belgen riep "Alle belgen in een rijtje achter elkaar"

Ik kwam niet meer bij :lol :lol :lol
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ haha

oke... er komt morgen een storm over nederland heen.. en weetje hoe de storm heet? bertha! haha dat is toch geen naam voor een storm? meer voor een koe.. toen ik dit las lag ik dubbel xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister ben ik godzijdank nog bij mn opa geweest, t ging wel soms was hij weleens in de wat. Net gebeld door mn oma, dat ze bij hem is omdat het hospice belde, hij is stervende. Me pa is er gelijk naartoe gegaan, hij is er nog niet eens en toen belde me oma weer, hij is overleden.
Ik ben zoo blij dat ik besloot om te koken gisteren, zo moest ik nog mee voor de boodschappen en ging ik mee naar opa.
En mn tante had besloten om, ondanks dat ze maandag mega van m zijn geschrokken (wegggegaan en mn oma alleen achter gelaten, was ook de eerste keer dat ze kwamen simds hij in het ziekenhuis lag), voor 4 weken naar zuid-frankrijk te gaan. Je kon ook net als ons een weekje in nederland boeken ofzo, zo ben je er ook even tussenuit.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Wat vervelend zeg. Gecondoleerd. :(

Straks weer naar m'n opa en oma toe. Uitleggen hoe de tablet werkt. Ze wilden namelijk graag een tablet maar wisten natuurlijk niets van welke goed zijn en welke niet. Dus zij vroegen mij om iets leuks uit te zoeken. "We moeten erop kunnen internetten, mailen, banksaldo kunnen bekijken en wat simpele spelletjes. (kaartspellen zoals patience) En het mag geen Apple zijn (kun je namelijk te weinig aan veranderen volgens een kennis van m'n opa en oma :P ). Maar hij moet wel minimaal 400/500 euro zijn, mag best meer, want anders is ie slecht. (Wederom een letterlijke uitspraak van die kennis)" xD

Je hoeft ook niet veel verstand te hebben om te weten dat je met die wensen al een leuke tablet van rond de 200-250 kunt hebben. Uiteindelijk hebben we nog wat overlegd en toch maar een iets goedkopers gepakt van 350 en gewoon maar geïnvesteerd in een haarfijn scherm. Ik bedoel meer dan een 2K scherm en een degelijke quad core cpu heb je aan specificaties toch niet nodig als je geen zware apps hebt. Maar nu straks dus de echte uitdaging: Hoe download je apps en configureer je je mail app. xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bedankt Imme en Rudy.

Net hebben ze alles geregeld. En Ilja is de hele tijd iedereen aan het troosten, echt een schat.


Dankje Ans :knuffel
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 10 aug 2014, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gecondoleerd en heel veel sterkte simmielove!

@Koen, ja het vaticaan is ook super mooi. Ik ben er in mei geweest vanuit school, Grieks & Latijn klas. Ik heb toen super veel van Rome gezien en een deel rond Napels. Super gaaf. Ik wil zeker terug. Had jij de Sint Pieter ook beklommen? Dat was super grappig, ik paste als enige door al die kleine bochtjes, toch nog een voordeel om klein te zijn (H) . De Vaticaanse Musea zijn ook heel mooi, ik weet nog dat in de sixtijnse kapel de mensen van de beveiliging zeiden. : Silencio en NO picture. Mensen waren gewoon aan het praten, dus ik heb ook maar gewoon stiekem wat foto's gemaakt van het plafond, pfft.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Niemand luisterde naar de wachters xD Heb stiekem ook een foto gemaakt, zag er nieti uit. Voor niks een misdaad gepleegd xD Zijn ook bij Napels in de buurt geweest, zijn langs de kust gereden. Dat was echt prachtig :wub
Misschien dat we nog naar boven gaan. We twijfelen, ons mam heeft de energie er niet meer voor en ons pap heeft het al gezien. En een hele lange rij....

Vanavond naar Rome om het in de nacht te zien. Heb gehoord dat het heel mooi is. Dus zeker wel waard om te kijken. Aan het eind van de vakantie zet ik wel een aantal foto's in het vakantie-topic :) (Neem aan dat die ooit is aangemaakt, anders maak ik er wel een aan :p )

Edit
↓ Ik zie nu alleen maar zon :swing

Laatst gewijzigd door Koen op zo 10 aug 2014, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie