Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 291 van 305

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Fijn dat je het gaat kijken als je thuis bent :D . Sommige gedeeltes zijn echt grappig. Vooral het einde. (En voor alle mensen die het ook gaan kijken: geen spoilers geven over het filmpje. Alleen zeggen wat je ervan vindt.)
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Imme: Man, die Charles Martinet (zo heet Mario's stemacteur) heeft echt leuke humor. Wat vond jij eigenlijk de leukste grap? Ik vond die van Wreck-It Ralph geniaal, vooral omdat ik daar zelf niet opgekomen was. xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Om 10 uur mijn eerste rijles! Heb al een proefrijles gehad, heb er super veel zin in!!
En paar huizen verderop zitten ze op een schuur te boren, helemaal in zo'n pak met gasmasker, omdat die platen van de schuren bij ons onder het asbest zitten.

En heb donderdag pas super laat de uitslag of ik geslaagd ben of niet! Tussen 3 en 4 worden de gezakten gebeld en om 4 uur weet je pas of je gezakt of geslaagd bent. Waarom niet 's ochtends? :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Is inderdaad erg laat. Maar heb alle vertrouwen dat je het wel haalt :knuffel

Vorig jaar waren ze bij mijn oude school iemand vergeten te bellen. Ze werd niet gebeld, helemaal blij, dacht dat ze geslaagd was. Kwam ze op school, was ze gezakt.

In het weekend veel gewerkt. Ondanks alles wel genoten van het mooie weer. Kan nu wel nergens mijn gewone bril vinden. Moest ik gisteravond terug bobben met een zonnebril (op sterkte) op (H) xD

V Heb jij geluk dat er maar een halfuur tussen zit. Heb je minder lang de zenuwen :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Muse. Officieel zou die gisteren gebracht worden, maar blijkbaar, hoorde ik, wordt er in Nederland nauwelijks post gebracht op de maandag. Dus ik hoop echt dat die vandaag wél komt.

Ik krijg dan iets eerder uitslag simmielove, Als je niet gebeld wordt tussen half 3 en 3 uur ben je geslaagd, dus ben benieuwd. Gelukkig is het wel maar een half uurtje.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik blijf het toch vreemd vinden dat het zo laat is. Ik hoor het liever tussen 9 en 12 dan zo laat. :|

@Koen
Omg, dat is echt lullig! Zoiets had mijn mentor ook, maar dan anders; zijn nichtje zat in de examenklassen, en iedereen die werd gebeld voor 12 uur was gezakt. Maar hij wist dat ze geslaagd was en wilde haar het even laten weten. Het was nog geen 12 uur. Dus hij bellen, krijgt hij haar aan de lijn, begint ze helemaal te huilen enzo xD Mega zielig!

Net lekker de honden geborsteld, heb bij Ilja ook alle "dreads" tussen d'r tenen weg gehaald en daarna met lauw water schoongemaakt, hopelijk likt ze nu ook wat minder nu het schoon is, ze viel er in ieder geval wel bijna van in slaap. Vind ze zo lekker als ze geborsteld wordt :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove
Wij krijgen het nog later te horen! Als je gezakt bent wordt je tussen 16:00 en 17:00 gebeld, en als je niet gebeld wordt (en als het goed is dus geslaagd bent) dan moet je om 17:30 op school zijn om te controleren of je echt geslaagd bent en volgens mij ook om je cijfers op te halen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van de finaleweek van de scheikunde olympiade, een wedstrijd voor middelbare scholieren, met de top 20 van Nederland. Ben uiteindelijk tussen de 11e en 20e plek geëindigd. De precieze ranking wordt niet bekend gemaakt, maar voor m'n gevoel sta ik wel ergens tussen 11 en 15. Practicum ging gewoon niet helemaal goed bij de resultaten en nauwkeurigheid en bij de theorie heb ik ook ruim 20 minuten verloren door een domme fout. xD
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oh wauw cool Rudy, ik heb zelf de scheikunde olympiade niet gemaakt, de biologie olympiade en natuurkunde olympiade wel. En bij biologie, als ik 2 of 3 punten meer had, was ik gewoon door geweest naar de tweede ronde, ik weet zelfs waar ik die punten vandaan had kunnen halen (heb eiwitvolgorde nogal verkloot)..
Maar wel balen dat het dan niet zo heel goed ging, maar als nog, tussen de 11e en 20ste plek van iedereen die mee heeft gedaan, super gaaf!

Vandaag dus uitslag, ik ga het halfuurtje wel simsen of zo, is dat halfuurtje zo voorbij..
Morgen Pinkpop omg ♥
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Rudy
Das balen! Iemand van mijn school heeft ook meegedaan, heb alleen geen flauw idee op welke plaats hij geëindigd is.

Ik ben geslaagd!!! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er is vandaag iets vreemds gebeurt op school. 2 jongens van een halve kop kleiner dan mij kunnen mij + een grote houten bank dragen :? ( Ik gok in totaal toch richting de 60 kg...Ik heb er geen idee van hoeveel dat dat ding(= die bank) weegt)

Ik zit op een bank, die houten bank dus, op de speelplaats tijdens een middagpauze. Toen kwamen er plots een paar jongens (14-jarige jongens die aandacht willen) op me af, eerst verplaatsten die de GFT-vuilbak naar naast die bank, deksel open, toen zeiden ze iets van:"Dat stinkt, we doen het terug toe." Ik vond het niet leuk dat die - ook met het deksel toe - enorm stinkende vuilbak naast me stond en ik verplaatste dat ding zo'n 20 meter verder (naar een groepje populaire sukkels uit dan alweer een andere klas) ik ging terug gaan zitten op die bank en toen begonnen die jongens die bank, met mij erop, over heel de speelplaats te dragen :fluit ze hebben me tussendoor eens neergezet wel.

Grappig, raar en irritant tegelijk eigenlijk. Maar het had wel iets om een dikke halve meter boven de grond gedragen te worden.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie