Jack lag net buiten lekker op de bank en Ilja kwam er ij liggen. Super cute! Heb echt hele mooie foto's gemaakt en op de voorgrond staan een paar violtjes, geeft zo'n mooi effect!
EDIT;
Me pa is net naar de huisarts geweest ivm de hondenbeet. Hij zit nu in de ambulance opweg naar het Maasstad. Waarschijnlijk een bacterie in zijn bloed door die beet. *** hond, ik meen t serieus
Vandaag het Cito-rekenexamen gehad. We wisten al van tevoren dat de toets zelf schandalig slecht was en het heeft zijn verwachtingen zeker waargemaakt. Na afloop zeiden we ook al tegen elkaar dat de enige fouten die we - zeker weten - gemaakt hebben komen door een verkeerde vraagstelling of onduidelijkheid over de afronding. Vragen zelf sloegen ook nergens op. In ieder geval niet op rekenen. Voorbeeld: "Wat is het grootste getal: A. 1,09 B. 1,1 C. 0,89 D. 0,9" Ik doe VWO, en dit hoor je in groep 5 (van de basisschool) toch al wel vloeiend te kunnen. Geen wonder in ieder geval dat dit zo slecht gemaakt wordt dat het plan om dit mee te laten tellen in de kernvakken van je examen is opgeschoven naar volgend jaar.
Nu genoeg Cito beklaagd. Ehndelijk weer weekend en nog vier weekjes school tot aan de vakantie.
Gisteren is The Last of Us binnengekomen. Eerst moest ik natuurlijk even inkomen en even kijken hoe alles moet maar na een uurtje werd ik al helemaal in het spel gezogen, wat een geweldig spel! De karakters, het verhaal, het is zo goed. Heb de gisteren de hele dag gespeeld en vanochtend en uiteraard ga ik zo verder
nu weer eindelijk een keer gepowst in mn creatietopic.. ik wouw ook mn dagboek doen maar dat kan nu niet meer heb te veel aan mn creatietopic gewerkt..
Me pa had een mega ernstige allergische reactie op die antibiotica, hij is er meegestopt en nu gaat het gelukkig weer!
Gister Windows 8.1 geïnstalleerd op mn ma's laptop, heb nu gelijk ingesteld dat nadat je je hebt ingelogd, hij gelijk op het bureaublad verschijnt, toch wel een stuk prettiger.
Nu even wat downloads weer "samenvoegen" en dan weer lekker simsen, heb de laatste tijd echt een sim-neiging, idk waarom. Gamen op de ps3 doe ik niet meer zo heel veel.
Gisteravond hebben we weer geïcekart met m'n voetbalteam. Lekker karten op een ijsbaan dus en dat is echt lastiger dan het lijkt. Gelukkig mochten we dit keer wel - met beleid - botsen, want vorig jaar werd de helft van ons (waar ik gelukkig niet bij zat) de baan afgestuurd.
We hebben besloten dat we ubuntu op mijn moeders pc gaan installeren, aangezien xp straks niet meer veilig is. Windows 7 zou er op zich wel op kunnen maar ik persoonlijk denk dat ie dan alleen maar slomer wordt. En mijn moeder heeft geen zin om geld uit te geven voor een nieuwe pc.
Maar jey, nou kan ik eindelijk gaan kloten met linux