Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 78 van 83

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Ik ga volgend jaar opstromen naar TL2 (2e klas theoretische leerweg van het vmbo) ben heel blij, aangezien ik dit jaar vmbo-kader deed.
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Volgende week mega veel tussenuren, hopelijk wil mijn maatschappijleraar donderdag t achtste uur voor ons naar het zesde verplaatsen...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Rapport van de tweede periode gehad. Ben dr best wel trots op :);

Nederlands: 7,0 (6,98)
Engels: 7.0 (6.96)
Maatschappijleer: 6,6 (6,56)
Wiskunde B: 8,1 (8,05)
Natuurkunde: 7,2 (7,23)
Scheikunde: 6.1 (6.14)
Biologie: 6.6 (6.56)
Informatica: 8.0 (7.95)
CKV: G(oed)
Gym: 6.2 (6.17)

Op je rapport wordt het afgerond op 2 cijfers achter de komma, dus vandaar dat het "echte" cijfer erachter staat.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Ik had een 7,0 voor mijn datastructuren tentamen.
9,5 voor een C practicum code over Hash tables en een 7,5 voor het verslag van practicum 5.
Voor de code krijg ik nog een cijfer, maar ik had bijna geen code want ik snapte er niks van :(
En vandaag krijg ik als het goed is mijn cijfer van lineaire algebra tentamen 2 terug :)

Edit: Sluit lineaire algebra af met een 9,0 :D !
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Morgen betoog Nederlands ><
Moet minimaal 6 minuten vol praten, echt super veel. Ik ga de stelling; Zwarte piet is geen racisme verdedigen, leek me wel leuk, ook omdat het actueel moest zijn enzo. Maargoed, hopelijk een goed cijfer en geen rode kop en gaan stotteren.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

ik hoop zo dat ik word aangenomen voor mijn volgende stage o;

dan ga ik van 5.15 opstaan en dan 40 min met de trein + 5+ min lopen
naar 5 min met de fiets en ik ben er <3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het grote school-topic

Afgelopen maandag kregen we dus ineens een onverwacht SO bij sk met twee van de moeilijkste huiswerkopgaves van dit hs, die ooit in de les waren besproken, omdat de meeste van ons hun hw nooit maken. (Zo'n 21 uit 26 :P ) Ik maak dan gelukkig m'n hw nog wel en wist het wel te doen, maar veruit de meeste kwamen niet erg ver, en dat was ook te zien in de cijfers. 2 hier, 3 daar. Met een 10 stond ik dan wel ruim twee punten voor de rest, maar met (maar) zo'n 6 voldoendes kun je daar ook nog niet voor juichen. Zoiets was ook wel in de andere klas, alleen was het hoogste cijfer daar maar een 6,3. Voor diegene die vandaag 'hun leven beterde' telde het SO niet mee, maar je raad wel hoeveel dat zijn (en welke punten die hadden). Lekker voor de stemming in de klas. :|

En nu morgen voor één lesuur en één proefwerk naar school. Lekker veel uitval dus. :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

SO bio gehad, was t vergeten, woensdag was ook wat anders gegaan als gepland. Heb gelukkig een 5.8, dat valt dus mee!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote school-topic

Deze week mijn rapport gehad van periode 3.
Nederlands ~ 6,6
Engels ~ 7,2
Duits ~ 6,2
Wiskunde B ~ 6,4
Wiskunde D ~ 6,1
Natuurkunde ~ 6,8
Scheikunde ~ 7,7
Biologie ~ 7,4
Informatica ~ 5,8
Levensbeschouwing ~ 7,3
Algemene natuurwetenschappen ~ 7,9
LO ~ 6,6
Gemiddeld een 6,8. Iets minder dan in de vorige periodes maar ik vind vwo 5 tot nu toe wel het moeilijkste jaar. Ik moet veel meer aan huiswerk doen en haal lagere cijfers. Maar ach, ik sta nog steeds overal voldoende voor dus moet ik maar tevreden zijn, toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Blegh, probeer onderwerpen te zoeken voor mn pws, we moeten sws dit schooljaar nog een vak kiezen.. Heb wel een hoop onderwerpen, maar heel veel hebben niks te maken met een vak waarin ik examen ga doen. ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

^ Dat is ook lastig. Ik heb voor mijn PWS het binnenklimaat op de school onderzocht. Dus in meerdere lokalen CO2, luchtvochtigheid en temperatuur gemeten en daar conclusies uit getrokken met behulp van literatuuronderzoek. Voor het vak Biologie hadden we dat gedaan. Was echt een succes en erg leuk om te doen. We hadden een 9,5 als ik het goed zeg :D

Een 6,5 voor Automaten en Formele Talen tentamen, ging echt heel slecht voor m'n gevoel dus ik ben blij!
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Heb 1 van m'n 2 vakken van het vorige blok gehaald :) Van het andere vak moet ik nog mijn tentamencijfer, practicumcijfer en reviewcijfer terugkrijgen, dus dat is nog even afwachten. En het huidige vak is echt een ramp. 3 apps maken in minder dan twee weken en met de eerste is het al een ramp. :(

V Das het stomme dus, de eerste 3 Apps gaan over theorie. We moeten een histogram maken die steeds update bij een inkomen videobeeld van bijvoorbeeld je telefooncamera. Het is meer dat ze in veel te weinig tijd geven. De laatste anderhalve week moeten we wel met een groepje van max 6 mensen een eigen app maken :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

^Kom op je kunt het :)! Ik hoor je elke keer praten over de meest moeilijke dingen en je haalt altijd ene goed cijfer. Maak gewoon een app die je zelf ook handig vindt om te gebruiken. Wat dacht je van een sims(nieuws) app :3? Gewoon je best doen en dan lukt het je, echt waar. U can do it ;)

Morgen fietsen om zandmonsters te nemen. Met hand zand pakken en in zakje doen. Joepie zandexcursie 3 -_-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Yay heb biologie als vak voor mn pws. Ga denk ik gewoon bier maken ofzo, idk wat anders haha.

En een 9,4 voor wiskunde :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het grote school-topic

Vandaag de eerste schooldag gehad met de 'officiële' bekendmaking van de roosters. Echter weten we onderhand echt wel dat de Magister app al jaren een bug heeft zodat je alles eerder kunt zien, dus zo spannend was vandaag nou ook weer niet. xD

Maar goed, m'n rooster is op zich best wel fijn. Zeker als je het vergelijkt met anderen. Geen tussenuren of vaste dagen tot 4 uur en zelfs een aantal dagen voor de middag uit. Dat betekent dus in ieder geval veel vrije tijd voor TS4 de eerste paar weken. :swing

Maandag 2-5 (9.20-13.00)
Dinsdag 2-7 (9.20-15.10)
Woensdag 1-5 (8.30-13.00)
Donderdag 1-5 (8.30-13.00) of 1-8 (8.30-16.00) of iets daartussenin
Vrijdag 1-7 (8.30-15.10)

Donderdagmiddag kan dan dus vanalles staan. Soms vrij, zeker nu in het begin, soms een proefwerk, soms SE's en soms practica. In een enkel geval bij ruimte- en tijdgebrek kan woensdagmiddag daar ook voor worden gebruikt. :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het grote school-topic

Dit is mijne:

2-7
2-7
2-8
1-8
3-8

Ik kan wel een beetje uitslapen tot acht uur maar ik heb wel liever eerder uit.. En gelukkig is mn klas wel een beetje normaal ik heb gelukg gehad dat zo'n raar aso wijf van shool is geschorst dus die iser niet meer! :P

En ik kreeg vandaag al een brief over londen of je mee wilt in november en ik moet de brief inleveren op 1 september! En dan moet ik al beslist hebben met wie ik ga enz... Pff
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Iedereen hier heeft nou niet echt awesome roosters o:
Ik verwacht ook niet dat de mijne geweldig zou zijn hoor, maar heb wel 2 lesuren minder ^-^
We hebben nu wel MAGISTER 6.. Ben benieuwd of ik ermee kan werken o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie