Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 245 van 305

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ga denk ik deze laptop kopen :D

http://www.medion.com/nl/prod/MEDION+AK ... 30016131A1

ik wouw eerst een macbook air. maar de buitenkant is beautiful maar de binnenkant minder..
en deze de buitenkant minder maar binnenkant beautiful! :laugh

edit: zoek maar is op google "macbook air" dan weet je het wel ;)
maar de ene die ik wil kopen is minder mooi aan de buitenkant maar mooier van de binnenkant (kwa specificaties ;) )

V

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 26 mei 2014, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Uiterlijk misschien :)

Bijna hemelvaart, lekker 2 dagen vrij (:

Heb t de laatste tijd 's nachts warm zeg! Houd nu maar ook mijn raam open ipv mijn rolluik dicht te doen. En ik ben 2 kilo afgevallen :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik wil ook mijn raam open houden, maar dan ben k bang dat er mensjes ofzo naar binnen gaan komen, so no thank you,..
and yay for you!

k moet volgens mij alsnog stage lopen op hemelvaart,.. omdat het dus een fabriek is die 24/7 doordraait,..

achja, hoofdpijnnn, blegh :'3
en nieuwe ID, maar ik kijk er zo,.. zo boos op dat t niet leuk is :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een regen vandaag zeg. Zelfs mijn schoenen zijn zojuist op de fiets letterlijk een zwembad geworden. :O
Nu is zelfs de sportdag bij ons op school van morgen afgelast vanwege wateroverlast. Als 5e klasser hadden we morgen toch al geen sportdag meer, maar in plaats daarvan juist SE dag, maar toch wel zielig voor die onderbouwers. Krijgen ze er weer een gewone (lange) lesdag erbij. :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er zullen vast een hoop mensen die nu op vakantie gaan ivm Hemelvaart ;)


Net uit, natuurkunde leraar zei dat hij geen zin had om les te gevendus hadden we lekker een tussenuur. We maken een soort toets die volgende week moet worden ingeleverd, heb t hele 7e uur gezocht en nog niks (gratis) gevonden. Helaas haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ waar gaat het dan over? Misschien kan iemand je hier helpen ;)

Ik ben trouwens zo blij dat hemelvaart op een donderdag is. Ik werk namelijk op donderdag en als ik verplicht vrij bent krijg ik gewoon betaald :D
Afbeelding
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet echt beginnen blokken maar alles lijkt interessanter dan mijn cursus.
En we krijgen vanavond bezoek, dus moet ik zien dat ik daartegen toch al een deel geleerd heb want eens ze hier zijn zal ik mij helemaal niet meer kunnen concentreren.
Waarom nodigt mijn moeder dan toch ook altijd mensen uit wanneer ik vlak in de examens zit :thumbdn
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er is vannacht bij de buren ingebroken :scared en ze zijn via onze tuin in hun tuin geraakt...Gelukkig is er hier niks gestolen, ik zou het niet overleven als de computer weg zou zijn :sweatdrop of al het geld in mijn spaarpot(waar zo'n 400 euro in zit :fluit )
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een leuke spiegelreflexcamera gevonden. De Nikon D5300. Alleen is zo duur :( En de Nikon D5200 is iets goedkoper, omdat dat natuurlijk de voorloper van de D5300 is. Maar bij de 5300 verlopen dingen soepeler door de betere processor die erin zit. Idk, ik wil het zo graag xD Alleen het is zo lastig..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jochem Meyjer was geniaal vrijdag! Echt ontzettend gelachen. Er kwam een man met 2 kinderen 10 minuten te laat binnen. Gaat hij een waterpistool halen (zo een met 2 van die watertanks) en gaat hij op die man spuiten daarmee :lol
Echt eigen schuld gewoon. Moet je maar niet zo laat binnen komen, ik erger me altijd zo aan die mensen!

@simsverslaaft
Het hoofdstuk van die toets gaat over kennis dingen enzo. En dan gaan ze opeens andere dingen vragen. Gelukkig heeft mijn natuurkunde docent ontzettend veel uitgelegd in de les en eigenlijk ook alle antwoorden gegeven. Dus gelukkig heb ik het nu wel al bijna af.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn vakantie is al begonnen, gisteren mijn laatste examen gehad. Echt vakantie zal ik niet echt hebben want ik zal serieus wat moeten blokken. Ik ga denk ik 6 of 7 herexamens hebben, waarvoor ik echt goed moet studeren want ik wil ze niet nog eens opnieuw meepakken naar volgend jaar. Maar buiten dat, lekker veel simsen en van de zon genieten :thumbup
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet met 2 klasgenoten tegen morgen een toneel voorbereiden voor nederlands, ze gingen samen het script afwerken...En ze gingen het in de loop van de avond opsturen...nu is het kwart voor 9 en ik schrijf het over :glare ...Ach ja, beter laat dan nooit :| en ik best goed acteren, al zeg ik het zelf :fluit

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie