Ik erger me aan het feit dat het nat is en onder de 20 graden is juist.
Ik houd van de zomer. En aan die reacties onder het artikel in de telegraaf over dat in een programma van de NOS drie mensen van de PvdA worden uitgenodigd en dan ze dan zitten te zeuren dat de NOS te links is, terwijl de SP nota bene linkser is dan de PvdA en die nodigen ze juist niet uit, dus hoezo NOS "te links"? Om kort te gaan erger ik me aan die domheid van de mensen die reageren op artikelen in de Telegraaf als die over de PvdA gaan.
Ik wil dus watch dogs kopen, ik had gezien dat die in de aanbieding was, dus dan vraagt die vrouw voor de kassa opeens hoe oud ik ben, dus ik zeg dat ik 15 ben en dan zegt zij dat ik later terug moet komen met een ouder Dit is echt nog nooit gevraagd aan mij, normaal kan ik hem gewoon kopen
Iemand op deze site...Hoe kan je nu zo kinderachtig zijn is hij plots 5 jaar geworden ofzo? (degene waar ik het over heb weet maar al te goed dat ik het over hem heb)
Vrienden en collega's die telkens zeggen dat ik eens een keer een meisje moet gaan fixen.
Ben gewoon niet z'n type om dat te doen, maar dat snappen ze nog niet helemaal
Dat mijn klasgenoot waarmee ik een biologie praktische opdracht doe niet reageert. Dat PO moet morgen ingeleverd worden en telt ook mee als PTA cijfer. Maar ik kan het moeilijk inleveren zonder haar deel van de opdracht. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik een hekel heb aan samenwerken...
Dat alle goeie poses GEEN sims3pack of package bestand zijn maar een of ander ander ding...Volgens mij heb ik hier ooit al eens iets geplaatst dat hier op lijkt...Kan me niks schelen....
Rudy je bent niet de enige. Precies wanneer de bel ging begon het te stortregenen.
De meeste mensen wachtten toen even maar ja, ik moest werken dus dat ging niet.
Toen was ik dus tot op mijn onderbroek nat.